2016 in 10 foto’s!

It’s a wrap, 2016 zit er ondertussen helemaal op! Het afgelopen jaar bracht enkele leuke dingen met zich mee: mijn eerste blogevents, fijne reisjes en heel wat andere spannende dingen. Tijd dus om even terug te blikken, voor we met volle moed het nieuwe jaar beginnen! Kijk je mee naar mijn jaar in tien foto’s?

In april mocht ik voor de allereerste keer naar een persevent. Samen met Julie en Axelle trok ik richting Antwerpen voor de persdagen. Een heel speciale ervaring vond ik zelf!

Dit jaar kreeg ik ook voor het eerst aanbiedingen voor grotere samenwerkingen. Zo gaf ik enkele juweeltjes weg en kreeg ik een prachtige rugzak van Herschel opgestuurd. Deze rugzak heb ik ondertussen trouwens al heel vaak gebruikt!`

Ook op het gebied van reizen heb ik heel wat fijne dingen meegemaakt. Zo trokken vriendlief en ik heel last minute naar het wondermooie Praag. Hier struinden we de schattige straatjes af, kuierden we door de vele parken en genoten we van (chocolade)taartjes en rijkelijke ontbijtjes.

Mijn mooiste herinnering van het afgelopen jaar was zonder twijfel onze trip naar Parijs. Het was super romantisch om gewoon met ons tweetjes deze prachtige stad (opnieuw) te ontdekken, eventjes stil te staan onder de Eiffeltoren en, het allerleukste, naar Disneyland te gaan!

Een helix stond al heel lang op mijn verlanglijstje en in 2016 ging ik er uiteindelijk voor. Met lichtjes knikkende knieën stapte ik de piercingshop binnen én kwam ik even later weer buiten met een prachtig juweeltje!

Deze Kerstige foto was de allerlaatste foto die ik met mijn camera maakte in 2016. Na zo’n vijftig mislukte exemplaren, kwam dit eindelijk als resultaat uit de bus. Ik ben er best wel trots op, want het is officieel onze eerste kerstfoto samen, na bijna vier jaar!

Tot slot nog even een collage van al het heerlijke eten en drinken dat ik ondertussen achter de kiezen heb. Want 2016 was vooral een jaar van gezellig samen zijn, lekker eten en drinken en gewoon genieten!

Happy 2017!

Liefs, Eva

Geef een reactie

