Yankee Candle herfst en Kerst 2016

Tegenwoordig ben ik echt verslaafd aan geurkaarsen: ik vind het zalig om ’s avonds naar een serie te kijken onder een dekentje met enkele lekkere geurtjes erbij. Mijn favoriete merk blijft toch echt wel Yankee Candle: met zijn originele geuren en mooie verpakkingen heeft het helemaal mijn hartje veroverd. Ik bestelde weer enkele kaarsjes voor de herfst en winter!

In totaal bestelde ik acht verschillende geuren, zowel uit de herfst- als kerstcollectie. Hoewel ik enkele favorieten heb, vind ik ze allemaal wel lekker ruiken.

Ben je dol op mierzoete geuren? Dan is Macaron Treats zeker en vast iets voor jou! Deze groene rakker doet je meteen verlangen naar heerlijke taartjes en andere zoetigheden.
Rhubarb Crumble combineert het zoete van een taart met de zure geur van rabarber. Dit is persoonlijk één van mijn favorieten!

Hoewel ik geen fan ben van honing, belandde ook Honey Clementine in mijn virtueel winkelmandje. Gelukkig voor mij ruik je hier vooral het zoetzure van de appelsienen en clementines.
Star Anise & Orange doet me om de één of andere reden denken aan chocolade.  Toch bevat dit bitterzoet geurend kaarsje enkel exotische vruchten. Ik vind hem zelf erg prettig ruiken!

Bij het ruiken van Autumn Night moet ik meteen aan een boswandeling denken. Als je fan bent van houtachtige geuren kan ik je deze zeker aanraden.
All Is Bright ruikt, in tegenstelling tot je zou denken, erg fris en fruitig. Met zijn hartje van sinaasappels en besjes frist hij je interieur zo op.
Met Festive Cocktail waan je je meteen in kerstsferen. De geur doet me denken aan warme kersen: erg zoet en tegelijk wat zurig erdoor. Helemaal mijn ding!
Terwijl Festive Cocktail nog ietwat zurig ruikt, trekt Cherries On Snow volledig de zoete kant op. Hij doet me wat denken aan van die kersensnoepjes, maar dan veel zoeter.

Je ziet het: ik ben helemaal verkocht aan de nieuwe geuren! Ik schafte ze aan bij de webshop Beauty & Bobs voor €1,99 (tart) en €2,60 (votive) per stuk. Heb jij ze al in huis?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Yankee Candle herfst en Kerst 2016

Geef een reactie

