Maybelline Vivid Matte Liquid lipstick

De Vivid Matte Liquid lipsticks van Maybelline had ik al een tijdje op het oog. Vooral toen Isabelle er enkele reviewde wist ik het zeker: ik moest en zou een paar exemplaren in huis halen. Gelukkig voor mij kreeg ik een paar dagen later een fijne kortingskaart aanbieding van het Kruidvat, waardoor ik nog maar €3 moest betalen voor een liquid lipstick: score! Ik besloot er goed van te profiteren en nam er dan maar ineens vijf in één keer mee!

De Vivid Matte Liquid lipsticks van Maybelline moeten voor zachte, matte lippen zorgen, inclusief knalkleurtje. De verpakking is erg mooi en strak en oogt vooral erg stijlvol. De kleurtjes breng je aan met een typische lipglossapplicator. Deze van Maybelline is niet te breed, waardoor het erg makkelijk is om netjes te werken.

Omdat ik de lipsticks aan minder dan de helft van de prijs kreeg, nam ik vijf van de negen kleuren mee. Nude Flush (05) sprak me in eerste instantie het meest aan, omdat ik wel hou van oudroze kleuren. De tint is in het echt net wat feller roze als in de verpakking, maar staat nog steeds erg lief en girly.

Ik heb in mijn enorme stash lipsticks nog geen enkele oranje variant zitten: dringend tijd dus om er één aan te schaffen! Orange Shot (25) is een prachtige oranjerode kleur. Volgens mij past hij perfect bij een blauw-wit gestreepte outfit, maar ook in de herfst zal hij zeker niet misstaan. Eén van mijn favorieten!

Fuschia Ecstasy (30) deed me meteen denken aan de zomer, omdat het zo een lekker felroze kleurtje is. Je moet ervan houden, maar knallen doet ‘ie in elk geval wel!

Ik ben van mening dat elke vrouw minstens één klassieke rode lipstick moet hebben in haar make-upverzameling. Wie dit nog niet heeft, mag snel naar de winkel rennen om Rebel Red (35) te scoren, want wat is het een prachtige kleur! Ideaal voor speciale gelegenheden of een romantische date, maar ook fijn voor wie overdag graag vrouwelijk rood draagt.

Als laatste verdween ook Nude Thrill (50) in mijn winkelmandje. Dit is een bruinroze, my-lips-but-better kleurtje. Persoonlijk moet ik er nog wat aan wennen, maar wie weet wordt die binnenkort wel een alledaagse favoriet van mij!

De Vivid Matte Liquid lipsticks brengen stuk voor stuk erg mooi aan, zonder een streperig effect. Bovendien drogen ze (bijna) mat op en drogen ze je lippen niet uit. Tussen de negen kleuren zit er vast wel eentje (of meerdere!) die je mooi vindt, dus neem zeker eens een kijkje!

De Vivid Matte Liquid Lipsticks zijn te koop bij onder andere Kruidvat voor €6,99 per stuk.

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Maybelline Vivid Matte Liquid lipstick

  1. Wauw ik vind Nude Thrill echt zo enorm mooi! De andere nude kleur staat je ook heel goed en de felle kleurtjes natuurlijk ook. Ze zien er echt heel erg mooi uit!

Geef een reactie

