The Body Shop Body Butters

Als er één winkel is waar ik absoluut dol op ben, dan is het wel de Body Shop. Tijdens elke shoppingtrip ga ik hier steevast even binnen om de nieuwste geurlijnen te bekijken en ruiken. Toen er een tijd geleden een actie was op de body butters (3 voor €10), kon het dan ook niet laten om er enkele mee te nemen. Ik hou van fruitgeuren en koos voor Piñita Colada, Pink Grapefruit en Mango.

De actie was geldig op de kleine varianten van de body butters, die ongeveer 50 ml bevatten. Dit vind ik een prima maat, aangezien ik niet heel vaak body butter gebruik en hij dus ook niet snel slecht kan worden. De verpakking vind ik trouwens erg leuk: door de foto op de dop zie je al snel welke geur je vasthebt en de zwarte rand maakt het geheel net wat strakker.

Omdat ik toch nog niet helemaal afscheid kan nemen van de heerlijke zomer, kieperde ik drie exotische, fruitige geuren in mijn winkelmandje. Piñita Colada bevat ananas en kokosnoot en doet me meteen denken aan een lekkere cocktail. Hoewel ik meestal niet zo van de kokosgeuren ben, vind ik deze wel heel fijn. Hij ruikt namelijk lekker zoet en zomers, heerlijk!

Ook de geur Pink Grapefruit, oftewel roze pompelmoes, mocht met mij mee naar huis. Dit zoete roze goedje is heel wat luchtiger qua textuur dan Piñita Colada, en daardoor ook geschikt voor wanneer je minder nood hebt aan een dikke crème.

Eindigen doen we met mijn persoonlijke favoriet: Mango. Hij ruikt echt heerlijk fruitig en doet me zo het water in de mond lopen. Deze is qua structuur wat te vergelijken met de Pink Grapefruit variant en is dus wat luchtiger.

Alledrie de body butters ruiken heerlijk, trekken snel in en zorgen voor een lekker fris en zacht huidje. Ga bij je volgende shoppinguitje dus zeker even snuffelen bij de Body Shop! De body butters (50ml) kosten €6 per stuk maar zijn vaak in de aanbieding.

Wat is jouw favoriete geur van de Body Shop?

Liefs, Eva

 

3 gedachtes over “The Body Shop Body Butters

Geef een reactie

