Picture My Week: mini bloggersmeeting en shoppen in Maastricht!

En daar zijn de Picture My Week’s weer! Een tijd geleden heb ik het lang volgehouden, maar om de één of andere reden stopte ik er toch mee. Best jammer eigenlijk, want deze werden wel goed gelezen. Ter ere van mijn ‘elke-dag-bloggen’ maand, besloot ik mijn foto-overzichtjes weer boven te halen. Kijk je mee? Ps: vandaag staat hij een dagje later online, omdat ik wat problemen had met het uploaden van de foto’s.

Maandag was het mijn eerste dag terug in Leuven. Ik had nog geen les, maar wel een infosessie over de masteropleiding. We kregen meteen flink wat deadlines voorgeschoteld! Heel spannend vind ik het allemaal, maar ik kijk wel uit naar het maken van mijn masterproef. ’s Avonds ging ik met mijn vrienden van de les uiteten bij Lukemieke, een vegetarisch restaurant in Leuven. Zeker een aanrader! Voor ongeveer €15 kan je er een lekker bord eten met allemaal kleinere vegetarische gerechten. Ben trouwens helemaal vergeten om foto’s te maken van ons lekker eten, oeps!

Woensdag had ik enkel in de voormiddag les en deed ik namiddag iets heel fijn. Ik had namelijk met Isabelle en Julie afgesproken voor een mini bloggersmeeting! Normaal gingen er nog wat andere blogsters komen, maar die konden helaas niet meer. We kenden elkaar al, dus het was gelukkig niet awkward, haha!

Na het shoppen was het tijd voor cocktails in mijn favoriete bar: Bar Nine. Bij de Body Shop kocht ik trouwens deze drie heerlijke body butters voor €10: ik kan niet wachten om ze te gebruiken!

Binnenkort is er bij ons in de stad een sprookjestocht, georganiseerd door mijn speelpleinwerking. Net zoals de afgelopen vijf jaar, doe ik dit jaar ook weer mee. Zaterdag kwamen we allemaal samen om onze kostuums te passen: zo’n fijn moment altijd!

Zondag gingen Yannick en ik naar Maastricht om te shoppen. Ik ben echt dol op deze stad: niet te groot maar toch lekker veel winkels, waardoor alles dichtbij elkaar ligt. Mijn favoriete winkels daar zijn Etos, Lush en de Bijenkorf: deze staan dus altijd steevast op mijn to-do lijstje! Ik kocht er een blushpalette van Make-Up Revolution, drie lakjes van Essie (in de sale!) en een lipscrub van Lush. De kerstcollectie bij Lush is trouwens echt een aanrader: ik wou alles meenemen, haha!

Wat heb jij gedaan de afgelopen week?

Liefs, Eva

 

Geef een reactie

