Nivea Onder de Douche Bodylotion

Een tijdje geleden gebruikte ik een testertje van de Nivea Onder de Douche bodymilk. Omdat ik er zo enthousiast over was (want hallo, zijdezachte benen!), besloot ik om naar het Kruidvat te gaan en zelf een grote fles aan te schaffen. Even later stapte ik met de bodylotion variant naar buiten. Aangezien ik (gelukkig) geen last heb van een droge huid, kan ik deze ook prima gebruiken.

Het principe van de Nivea Onder de Douche producten is heel eenvoudig. Nadat je je douchegel hebt afgespoeld, breng je een laagje bodylotion of -milk (rijkelijk) aan. Nog even goed afspoelen en klaar! De lotion trekt meteen in, waardoor er geen vettig laagje achterblijft en je geen vlekken krijgt op je kleding. Je kan je dus gewoon meteen aankleden!

De Onder de Douche Bodylotion heeft de typische Nivea-geur: erg fijn vind ik zelf! De substantie zelf voelt lekker luchtig aan, hij trekt dan ook erg snel in. Nadien voelt mijn huid lekker zacht en fris aan, heerlijk! Net zoals de bodymilk, vind ik ook deze dus heel fijn en kan ik hem zeker aanraden.

De Nivea Onder de Douche Bodylotion is verkrijgbaar bij onder andere Kruidvat. Je betaalt €4,69 voor een kleine fles van 250 ml, voor 400 ml leg je €7,49 neer.

Ga jij deze heerlijke bodylotion ook inslaan?

Liefs, Eva

PS: de afgelopen dagen kwamen er, ondanks mijn goede voornemen om elke dag te bloggen, geen artikels online. Ik had het namelijk heel druk met de eerste lessen op school en was een dagje ziek, waardoor ik even geen tijd had om aan mijn blog te werken. Gelukkig kan ik de draad nu weer oppakken!

7 gedachtes over “Nivea Onder de Douche Bodylotion

Geef een reactie

