Een schone huid met Corine de Farme

Normaal gezien gebruik ik het micellaire water van Nivea om mijn make-up te verwijderen. Dit vond ik helemaal prima, tot ik een tijd geleden de producten van Corine de Farme leerde kennen. Ondertussen hebben ze al een aantal maanden een vast plekje in mijn avondroutine en kan ik ze niet meer missen.

Het Franse Corine de Farme was tot een tijd geleden nog een onbekend merk voor mij. Jammer eigenlijk, want het zijn hele mooie producten! Ik ontving de verfrissende micellaire gel en de reinigingsmelk ter review en heb ze ondertussen goed kunnen testen. Beide producten zijn geschikt voor alle huidtypes en bestaan bijna volledig uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Ze verwijderen make-up en hydrateren, verzachten en verfrissen je huid. Bovendien prikken ze niet in je ogen, waardoor je ook gemakkelijk mascara, oogschaduw of eyeliner kan verwijderen.

De micellaire gel maakt je huid goed schoon, zonder vet of trekkerig aan te voelen. Hij voelt lekker fris aan en smelt als het ware met je huid. Bovendien zit hij in een lekker grote fles, zodat je heel lang toekomt. Deze is echt groot favoriet bij mij en gebruik ik dagelijks om mijn make-up te verwijderen.

De micellaire reinigingsmelk is met zijn ultrazachte textuur zelfs geschikt voor de allergevoeligste huidjes. Je snoetje wordt in alle zachtheid gereinigd en langdurig gehydrateerd. Deze reinigingsmelk gebruik ik ongeveer één keer per week of wanneer ik wat meer make-up op heb. Zo voelt mijn huid extra schoon aan!

De producten van Corine de Farme zijn onder andere verkrijgbaar bij Kruidvat. De micellaire gel kost €5,99 voor 500 ml. De micellaire reinigingsmelk is enkel nog te koop in de vernieuwde variant voor gevoelige huidtypen en kost €4,99 voor 200 ml. 

Kende jij dit merk al?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Een schone huid met Corine de Farme

Geef een reactie

