Picture My Week: naar het Natuurhulpcentrum!

En daar zijn de Picture My Week’s weer! Een tijd geleden heb ik het lang volgehouden, maar om de één of andere reden stopte ik er toch mee. Best jammer eigenlijk, want deze werden wel goed gelezen. Ter ere van mijn ‘elke-dag-bloggen’ maand, besloot ik mijn foto-overzichtjes weer boven te halen. Kijk je mee?

In mijn vorige Picture My Week vertelde ik al dat ik iets heel leuks ging doen. Yannick en ik brachten namelijk een bezoekje aan het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek! Drie zondagen per jaar doen zij hun deuren open voor het grote publiek. Je vindt hier heel wat geredde dieren terug, zoals egels, eekhoorns, uilen en zelfs twee leeuwen!
De rest van de dag keken we gezellig wat series en films, waaronder het grappige Huisdiergeheimen. Zeker een aanrader!

Maandag bracht ik wat DVD’s terug naar de bibliotheek, omdat ik ze al helemaal had uitgekeken. Ik nam ook twee nieuwe seizoenen van Girls en Orange Is The New Black terug mee, zo ben ik wel even zoet!
Bij H&M kocht ik de schattigste pyjama ever: eentje met wasberen! Lief he?

Dinsdag en woensdag werkte ik de hele dag aan mijn blog en keek ik ondertussen de laatste afleveringen van het eerste seizoen van OITNB. Woensdagnamiddag ging ik samen met enkele mede-hoofdmoni’s kostuums passen voor ons weekend dat binnenkort plaatsvindt. Ik vond de kostuums wat te duur, maar kreeg wel inspiratie om zelf iets te maken, zoals je gisteren al in mijn shoplog kon lezen.

Donderdag moest ik even het centrum in om mijn nieuwe lenzen op te pikken. Onderweg stopte ik bij het Kruidvat en kon ik nog drie lipsticks van Essence voor een klein prijsje scoren in de sale.
Donderdagavond keek ik naar de documentaire die op de nieuwe dvd van All Time Low staat. Net zoals bij de vorige dvd, vond ik ook deze heel leuk!

Vrijdag nam ik trein naar Brussel, waar ik op gesprek ging voor een stage. Hierover vertel ik jullie later misschien meer!
Zaterdag had ik een erg drukke dag: ik moest de hele dag werken en ging ’s avonds naar een heel gezellig verjaardagsfeestje.

Zondag was het na drie maanden weer tijd om te vertrekken naar mijn kot. Ik ben dan ook de hele dag bezig geweest met het inpakken van al mijn spullen en kleren. Deze make-upjes gaan in ieder geval al mee naar Leuven!

En toen zat mijn week er al weer op! Hoe was die van jou?

Liefs, Eva

Geef een reactie

