On my way from eBay #2

Het was een hele tijd geleden dat ik nog wat had gekocht op eBay, dus ik besloot weer wat te bestellen. In dit online shopwalhalla vind ik altijd de meest gekke, leuke en schattige dingen voor bijna geen geld én zonder verzendkosten  Benieuwd naar mijn nieuwste aankopen? Lees dan snel verder!

Om het kwasten wassen wat gemakkelijker te maken, zocht ik drie verschillende ‘hulpmiddelen’ uit. Deze ga ik nog uitgebreid reviewen en met elkaar vergelijken, dus die zie je hier binnenkort zeker en vast verschijnen!

Grote mat – $3,32 // Brush Egg – $0,98 // Hartjesvorm – $0,99

Binnenkort vertrek ik weer op weekend met mijn medemonitoren en dit jaar is het thema superhelden. Zoals elk jaar steek ik mijn kostuum helemaal zelf ineen, dus bestelde ik deze leuke tutu voor erbij. Hopelijk past hij!

In dat weekend hebben we ook een klein feestje en het leek me wel grappig om deze schattige kattenoortjes op te zetten.

Blauwe tutu – $3,30 // Kattenoortjes – $0,76

Ik was op zoek naar handige, nieuwe oogschaduw- en lipkwasten en vond deze set van 20(!) kwasten en een fake beautyblender erbij. Kopen die handel!

Als laatste kocht ik een heleboel kleine elastiekjes, zo kan ik wat meer gaan experimenteren met verschillende haarstijlen en vlechtjes.

Kwastenset – $4,00 // Mini elastiekjes – $0,99

Mocht je ergens een review van willen zien, laat het me dan zeker weten!

Koop jij wel eens iets op eBay?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “On my way from eBay #2

  1. Pingback: Picture My Week: naar het Natuurhulpcentrum! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

