Mijn favoriete cd’s!

Ik ben zo iemand die nog steeds geld uitgeeft aan cd’s. Ik vind het namelijk vele fijner om mijn muziek grijs te draaien op mijn radiospeler, dan naar muziek op de laptop te luisteren. Ondertussen heb ik al heel wat exemplaren verzameld en vandaag vertel ik alles over mijn favorieten.

Nothing Personal – All Time Low

Toen ik de videoclip van Weightless voor het eerst op tv zag, dacht ik meteen ‘dit wordt mijn nieuwe favoriete band’. En voilà, ruim zeven jaar later zijn ze dat nog steeds. Ondertussen heb ik deze mannen al zes keer live gezien en al eens ontmoet, maar ik ben ze nog steeds niet beu. Deze cd blijft nog steeds één van mijn favorieten, alhoewel hun nieuwste exemplaar, Future Hearts, ook héél goed is.

Favoriet nummer van Nothing Personal: Damned If I Do Ya (Damned If I Don’t)
Favoriet nummer van Future Hearts: Kids In The Dark

Death of a Bachelor – Panic! At The Disco

Voor mij is dit hét album van 2016, en niet alleen omdat het werd uitgebracht op mijn eenentwintigste verjaardag. Dit is namelijk een van de weinige cd’s waarvan ik echt alle liedjes goed vind. In november ga ik de groep voor het eerst live zien, na negen jaar fan te zijn. Ik kijk er alvast naar uit!

Favoriet nummer van Death of a Bachelor: LA Devotee

Sinners Never Sleep – You Me At Six

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nieuwste album van deze Britse band – Cavalier Youth – net iets beter vind, maar deze heb ik helaas niet op CD. Niettemin staat Sinners Never Sleep ook vol met fijne songs, zoals Loverboy en Reckless. Over een paar maanden zie ik ze voor de tweede keer live, joepie!

Favoriet nummer van Sinners Never Sleep: Reckless
Favoriet nummer van Cavalier Youth: Lived a Lie

Let Go – Avril Lavigne

Dit is misschien wel het oudste album dat ik in mijn bezit heb, want het werd al in 2002 uitgebracht. Toen ik een jaar of tien was, was ik heel erg fan van Avril Lavigne en toen heb ik dit album dan ook heel vaak beluisterd. Soms zet ik het nog eens op om mee te kwelen met hitjes zoals Sk8er Boi en Complicated.

Favoriet nummer van Let Go: Complicated

En nu ga ik terug naar mijn cd’s luisteren, haha!

Wat is jouw favoriete album?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Mijn favoriete cd’s!

  1. Pingback: Mijn favoriete series | Her Name Is Eva

Geef een reactie

