Catrice CorAll I Need

Dit lieve blushpalette van Catrice kocht ik een hele tijd geleden al bij Kruidvat, maar tot voor kort lag het nog steeds in mijn ‘te reviewen’-bakje wegens tijdsgebrek. Zonde vond ik, en dus neem ik nu dit pareltje eindelijk onder de loep. Benieuwd of mijn wangetjes tevreden zijn met dit lieve palette? Lees dan snel verder!

De Blush Artist paletten van Catrice zijn verkrijgbaar in drie verschillende varianten. Ik koos voor de CorAll I Need versie omdat deze kleuren me het meest aanspraken. Het CorAll I Need palette bestaat uit een donkerroze kleur met shimmer, een matte barbieroze kleur en een koraalroze tint met glitters. Het laatste kleurtje zou volgens Catrice perfect kunnen dienen als highlighter, terwijl de twee anderen doorgaan als gewone blushes.

De drie kleuren zijn poederblushes en voelen echt fluweelzacht aan. Ze zijn stuk voor stuk enorm gepigmenteerd, dus je hebt maar heel weinig product nodig voor een lief blosje. Wel moet je goed oppassen dat je niet te veel product oppakt, want je wilt er natuurlijk niet bijlopen als een clown!

Het eerste kleurtje, een donkerroze tint, vind ik net wat te donker en te fel. Ik heb namelijk een erg bleke huid en dan valt zo’n kleur al meteen meer op. Het matte roze kleurtje is wel echt iets voor mij. Het zorgt voor een subtiele, natuurlijke blos en daar hou ik wel van. Het derde kleurtje is iets minder gepigmenteerd als haar twee zusjes, maar glimt wel prachtig. Een fijne highlighter dus, of een mooie blush als je voor een drukkere ooglook gaat.

Conclusie: ik vind het echt fijn palette. Het is enorm goed gepigmenteerd, bevat mooie kleuren en is lekker budgetproof. Niet de allerbeste blushes die ik in mijn bezit heb, maar voor dit geld is het zeker een aanrader!

Heb jij dit mooie palette al in je bezit?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Catrice CorAll I Need

Geef een reactie

