Testertjes in de mix #2

Thuis heb ik een hele lade vol met testertjes liggen. Ik vind het altijd leuk om deze te bestellen of te krijgen bij een ander product. Helaas liggen ze vaak maar wat te liggen: tijd dus om deze stapel weg te werken! Ik test er enkele en vertel jullie of ik de producten ook effectief zou aankopen. 

Yves Rocher intense glans shampoo en conditioner

Dit vrolijke duo belooft je doffe haar weer intens te laten glanzen. Mijn lokken glansden niet echt speciaal, maar roken wel heel lekker. Bovendien schuimde de shampoo lekker fel: hier hou ik wel van! Gewoon een fijne shampoo en conditioner dus. Mochten deze eens in de aanbieding zijn, dan neem ik ze zeker mee.

Intense glans shampoo en conditioner – €5,90 voor een shampoo en conditioner

Paco Rabanne Lady Million Eau My Gold!

Dit luxueuze, ultravrouwelijke parfum wisselt fruitige en warme geuren op een luchtige manier met elkaar af. Ik vind het een erg fijne, bloemige geur die het vooral in de lente goed zal doen. PS: extra punten voor de leuke woordspeling ;).

Lady Million Eau My Gold – €77,55 voor 80 ml

L’Occitane Ultra Rich Shea Body Butter Cream

Deze rijke body butter belooft je huid te weren tegen de koude winter. De abrikozenolie zorgt ervoor dat je huid goed gehydrateerd blijft wanneer het binnenkort wat kouder wordt. Ondanks dat de crème zo dik is, trekt hij toch snel in. Bovendien ruikt hij heel lekker kruidig en maakt hij mijn huidje heel zacht.

Ultra Rich Shea Body Butter Cream – €34 voor 200 ml

Oolaboo Beauty Sleep Face Cream

Net zoals vorige keer test ik iets van Oolaboo, tot voor kort een onbekend merk voor mij. De Beauty Sleep Face Recovering Nutrition Night Cream -een hele boterham- belooft je huid te herstellen terwijl je slaapt. De manukahoning zorgt ervoor dat je ’s ochtends stralend opstaat met een zacht snoetje. Ik moet zeggen dat mijn gezicht inderdaad lekker zacht aanvoelt ’s ochtends, maar ik weet niet zo goed wat ik voor de rest van de crème moet denken. Hij is namelijk erg dik (precies een maskertje) en ik vind de geur ook niet zo aangenaam. Niet echt iets dat ik zelf zou aankopen dus!

Beauty Sleep Face Cream – €51 voor 50ml

Nivea Verstevigende Q10 Body Lotion onder de douche

Deze body lotion smeer je op onder de douche en belooft meteen in te trekken. Het verstevigt de rijpere huid en zorgt ervoor dat hij weer zijdezacht aanvoelt. Helaas was deze variant niet zo mijn da-da. Mijn huid voelt wel zacht aan, maar het verfrissend effect vond ik niet echt prettig. Het leek net alsof ik in een ijsbad stapte! Fijn voor na een heel hete dag dus, maar voor nu véél te koud. Bovendien deed de geur me een beetje aan tandpasta denken, haha!

Verstevigende Q10 Body Lotion Onder De Douche – €6,29 voor 250 ml

Heb jij één van deze producten al?

Liefs, Eva

 

6 gedachtes over “Testertjes in de mix #2

  1. Dit vind ik altijd superleuke posts! Zet me aan om zelf ook meer van mijn testers te gebruiken. Die lotion van Nivea zou niets voor mij zijn! Ten eerste vind ik dat je dat toch blijft voelen dat je iets ‘vettig’ op je huid hebt gesmeerd en ten tweede ben ik een enorme koukleum dus ik zou alleen maar bevriezen hiermee.
    Die shampoo en conditioner van Yves Rocher gebruik ik ook vaak (afgewisseld met die voor volume) en ik ben daar super tevreden over! Op de website staan die producten ook vaak aan de helft van de prijs. Heb denk ik nog nooit de volle pot betaald voor zo’n fles 🙂

    • Het vettig gevoel valt nog goed mee bij de Nivea lotion, want hij trekt erg snel in! Het verfrissend gevoel is ook echt niks voor mij, haha 🙂 denk dat ik de shampoo en conditioner maar eens ga aanschaffen als ik er een leuk cadeautje bijkrijg ofzo 😀 het is inderdaad heel fijn dat er zo vaak aanbiedingen zijn bij Yves Rocher, daar maak ik altijd gebruik van 🙂

    • Ik denk de Yves Rocher shampoo en conditioner, omdat het één van de weinigen zijn waardoor mijn haar niet gaat klitten, haha! De body butter van L’Occitane en het parfum van Paco Rabanne vond ik ook erg lekker, jammer dat deze best duur zijn! Dus misschien dat ze wel eens op mijn verjaardagswenslijst komen te staan 🙂

Geef een reactie

