Picture My Week: naar de kapper en Ikea bezoekje!

En daar zijn de Picture My Week’s weer! Een tijd geleden heb ik het lang volgehouden, maar om de één of andere reden stopte ik er toch mee. Best jammer eigenlijk, want deze werden wel goed gelezen. Ter ere van mijn ‘elke-dag-bloggen’ maand, besloot ik mijn foto-overzichtjes weer boven te halen. Kijk je mee?

Maandag en woensdag moest ik de hele dag werken. Aangezien het voor mij dan opstaan, werken en weer slapen is, heb ik die dagen geen foto’s genomen. Dinsdag was ik wel vrij en ging ik na een jaar weer eens naar de kapper. Ik stel het altijd zo lang uit dat mijn haar helemaal geen model meer heeft! Het eindresultaat kon je hier al zien.

Die dag kwam ook mijn nieuwe cd binnen! Ik had hem zondag besteld bij Bol.com en zat al de hele dag te wachten voor het raam, toen er om 4 uur in de namiddag eindelijk werd aangebeld. Het is de tweede live CD en DVD van mijn favoriete band All Time Low. Als diehard fan kon die natuurlijk niet ontbreken in mijn collectie! Ondertussen staat de cd hier tijdens het bloggen al op repeat.

Donderdag hield ik me vooral bezig met bloggen en reacties en mailtjes beantwoorden. In de namiddag trok ik even de stad in en kocht ik een paar spulletjes. Bij de H&M kocht ik een basic topje in een prachtige roodoranje kleur, perfect voor de herfst. Ook nam ik nieuwe schuifspeldjes mee, want die verdwijnen hier altijd! Bij het Kruidvat kocht ik twee Nivea producten, waarbij ik vier bamboebekers kreeg. Ideaal voor op kot!

Ik moest nog een boek terugbrengen naar de bibliotheek en bracht weer een hoop mee. Op Isabelle haar blog las ik dat ze (opnieuw) bezig was met de Eragon boeken, dus uit nieuwsgierigheid nam ik het eerste deel van de reeks mee. Ook gingen er heel wat DVD’s mee, die ik ondertussen al voor een groot deel bekeken heb, oeps! Die dag deed ik ook voor het eerst mijn nieuwe schoenen, deze prachtige creepers, aan. Ze zitten hemels!

Omdat ik donderdagavond uitging, bestond mijn vrijdag vooral uit slapen. In de namiddag keken Yannick en ik naar Grey’s Anatomy, waar we ondertussen aan seizoen zeven gaan beginnen. Vrijdagavond bracht ik nog een bezoekje aan de Ikea van Hasselt. Ik weet niet hoe het komt, maar om de één of andere reden wil ik precies altijd alles hebben in deze winkel, haha! Ik nam een aantal dingen voor op kot mee én drie nieuwe, schattige cactusjes.

Zaterdag moest ik weeral werken (maar he, money money money!). Vandaag staat er iets heel leuks op mijn programma, maar daar lees je volgende week meer over!

Geniet nog van je zondag!

Liefs, Eva

 

8 gedachtes over “Picture My Week: naar de kapper en Ikea bezoekje!

  1. Leuk dat je weekoverzichtjes weer terug zijn! Ik vind ze bij jou leuk om te lezen!
    Ik hoop dat je de eragon boeken even goed gaat vinden als mij! Tof dat ge daaraan hebt gedacht in de bibliotheek 😁
    En Greys Anatomy, bereid u voor op nog HEEL VEEL tranen de komende seizoenen 😢

  2. Leuk om te lezen! En mooie foto’s ook. Dat topje heb ik ook, van de H&M: leuk kleurtje hé 😀 Enne, die cactusjes zijn zo schattig, haha. Veel succes op kot! En leuk trouwens dat je elke dag probeert te bloggen 😀

Geef een reactie

