Mislukte foto’s #2

De laatste tijd interesseer ik me meer en meer in fashion en vind ik het leuk om foto’s te maken van mijn outfits. Voor nu doe ik dat nog op plaatsen waar weinig volk komt, zoals een bos of verlaten straatje. Tijdens het ‘shooten’ gaat er echter soms (lees: vaak) al eens iets mis. Ik zet mijn grappigste amateuristische foutjes op een rij!

Deze foto’s komen uit mijn eerste OOTD, die je hier terugvindt. Tijdens een wandeling met Yannick, besloten we (aka, ik) om wat foto’s te maken van mijn nieuwe rugzak. Helaas ging vooral Yannick zijn hond met alle aandacht lopen, haha!

Laten we maar eerlijk zijn: ik ben niet de handigste harry die er bestaat en mijn evenwicht is nu ook niet wat het echt moet zijn. Een kleine heuvel beklimmen zonder te vallen kost me dus ook al wat moeite!

Tja, wat kan ik over deze foto zeggen? Soms eens wazig kijken hoort er nu eenmaal bij!

Ik had een keertje op TV gezien dat je eigenlijk moest wandelen tijdens het poseren, zodat je een natuurlijke foto kreeg. Allemaal goed en wel, maar ik hield er toch alleen maar vreemde foto’s aan over! Dit kiekje komt trouwens uit mijn tweede OOTD.

Na heel wat foto’s lukte het eindelijk om mijn blinkende schoenen mooi op beeld te krijgen, maar er ging zoals je ziet heel wat geklungel aan vooraf!

“Ik ga eens proberen vanuit een andere hoek foto’s te maken he!”, aldus vriendlief de ‘fotograaf’. Jammer genoeg was er daar helemaal geen mooi licht! En ok, ik kijk ook wel een beetje vreemd op de foto.

En soms moet je gewoon ook heel hard lachen van al dat gefotografeer! Ach ja, zolang het maar plezant blijft he ;).

Geniet van je dag en van het aankomend weekend!

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Mislukte foto’s #2

  1. Pingback: Mislukte foto’s #3 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

