Happy new hair + elke dag bloggen?

Ondertussen was het alweer meer dan een jaar geleden dat ik mijn haar liet knippen. Om de één of andere reden stel ik een kappersbezoekje altijd uit naar een latere datum. Zo twijfel ik altijd over welk kapsel ik zal nemen, of ik het zal laten verven en of ik naar een andere kapper zou gaan. Op het einde was ik mijn lange lokken meer dan beu en besloot ik om gewoon maar ervoor te gaan. 

Van één ding was ik alvast zeker: er moest en zou een heel stuk afgaan. De mooiste lengte vond ik zelf de lob, of lange bob. Dit is wat luchtiger voor de laatste warme zomerdagen en staat erg stijlvol in de herfst. Na heel wat ge-pinterest vond ik enkele leuke kapsels ter inspiratie.

En dit is het resultaat! Zoals je ziet is er een heel stuk af en valt het nu ongeveer op schouderlengte. Voor het eerst liet ik mijn haar niet opknippen, omdat het dan makkelijker te stijlen valt en mooier blijft zitten in een staart. Enkel de voorste lokken werden wat korter geknipt, zodat het kapsel mooi bij mijn gezicht aansluit.

Ik ben alvast erg tevreden met mijn nieuwe lokken! Het is een stuk luchtiger en ik ben eindelijk verlost van dat haar zonder model. Misschien dat ik een volgende keer nog korter ga, maar voor nu vind ik het heel mooi staan. Wat vind jij van mijn nieuw kapsel?

Naast mijn kappersbeurt vindt er nog een verandering plaats in mijn leven. Ik wil namelijk proberen om een maand lang elke dag te bloggen! Een hele uitdaging voor een uitsteller zoals mij, maar ik ga hem met plezier aan. Er staan al een aantal artikels gepland, maar jullie ideeën zijn meer dan welkom. Mochten jullie dus inspiratie of tips hebben, dan hoor ik het heel graag! Voor nu wens ik je alvast heel veel plezier met het lezen van mijn (hopelijk) dagelijkse blogs! 

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Happy new hair + elke dag bloggen?

  1. Je haar ziet er echt leuk uit! Vind het altijd grappig om te lezen als iemand zijn lange haar beu is, mijn lang haar is echt heilig!!

    Er zijn een oneindig aantal dingen waar je over kan schrijven, maar het onderwerp moet natuurlijk bij je passen. Je kan een boek/film/serie review doen, laten zien wat je eet op een dag of een recept delen, een outfit of nailart laten zien, een lijstje maken met 17 dingen die je nog wil doen voor 2017 (hier ben ik nu mee bezig echt leuk om te doen), je kan je favoriete muziek delen van toen je 14 was, of een shoplog, dan heb je meteen een excuus om te gaan winkelen!
    Of we kunnen nog eens een meeting doen in Leuven, dan heb je meteen iets om over te schrijven, haha!

  2. Pingback: Picture My Week: naar de kapper en Ikea bezoekje! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

