New in: marmeren oorbellen en meer!

Een tijd geleden mocht ik weer wat leuke sieraden uitkiezen bij het online shopwalhalla Born Pretty Store. Ik ging deze keer voor heel wat oorbellen en een lief kettinkje! Kijk je mee naar wat ik koos?

Deze kleine oorknopjes in de vorm van pijltjes behoren nu al tot één van mijn favoriete paren. Ze zijn zo simpel en minimalistisch, maar maken je outfit in no time helemaal af. Naast pijltjes heb je nog de keuze uit heel wat andere vormpjes: denk maar aan zeshoekjes of veertjes!

Minimalistische oorknopjes – $0,99

Marmer is nog steeds helemaal hot and happening. Ook ik kon niet achterblijven en koos voor deze driehoekige oorbellen met marmeren print. De gouden afwerking maakt het geheel net wat sjieker!

Oorbellen met marmeren driehoekjes – $3,89

Om even in het driehoek-thema te blijven, koos ik ook voor deze geometrische oorhangers. Perfect voor een feestelijke avond, als je het mij vraagt! Dit soort ‘dubbele’ oorbellen (met een hanger aan de voor- en achterkant) zie ik trouwens steeds vaker verschijnen in het straatbeeld. Ze zijn net wat specialer dan de normale oorbellen: love it!

Lange oorhangers met staafje – $4,33

Als laatste koos ik voor dit schattig kettinkje met ‘papieren’ bootje eraan. Erg zomers en prachtig op een simpel shirtje of topje!

Ketting met bootje – $2,48

Liefs, Eva

PS: 10% korting met de code GROT10, woehoew!

8 gedachtes over “New in: marmeren oorbellen en meer!

Geef een reactie

