OOTD: in my blue jeans dress

Van mama mocht ik dit jeansblauwe kleedje hebben, omdat het haar te kort was. Een nieuw (gratis) kledingstuk: daar zeg ik geen nee tegen! Het kleedje voelt erg zacht aan en valt lekker zwierig. Ik combineerde het met mijn favoriete schoenen, mijn nieuw tasje van de Primark en rode lipstick. Zo ben ik helemaal klaar voor een mooie zomeravond en het naderende schooljaar!

Het kleedje is vanboven strak, maar valt losjes en zwierig. Het mooiste vind ik de mouwtjes: deze sluiten mooi aan en het ‘binnenstebuiten’ gevoel geeft het geheel net iets extra. Ook de zakjes aan de voorkant zijn een mooi detail.

Hoewel ik bij Primark nooit veel kan vinden, heeft dit tasje toch mijn hart gestolen. De mooie kleuren en gouden sluiting passen perfect bij elkaar en bij het grootste deel van mijn kleerkast. Bovendien is het tasje lekker groot en kan er dus erg veel in. Reden genoeg dus om het vol te stoppen met alles wat een meisje nodig heeft (aka make-up en eten).

Onder dit kleedje droeg ik mijn favoriete schoenen, die je ook al in deze OOTD zag. Ik ben echt helemaal verliefd op deze glitterende pareltjes en draag ze bij zowat al mijn blauwe outfits.

Om het geheel helemaal af te maken, draag ik mijn nieuwe liquid lipstick van Ofra erbij. Deze past perfect bij het rood van mijn tasje en maakt de look net wat feestelijker.

Kleedje: Flair Goes Retro (ZEB) // Schoenen: ’s Oliver // Tasje: Primark

Bedankt aan het allerliefste vriendje voor het maken van de foto’s!

Liefs, Eva

 

7 gedachtes over “OOTD: in my blue jeans dress

  1. Pingback: Mislukte foto’s #2 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

