What’s in my make-upbag: op citytrip!

Als jullie dit lezen, zitten Yannick en ik (als alles goed gaat) al eventjes in Praag. We besloten namelijk om last minute toch nog een citytripje te boeken! Binnenkort zullen hier dus zeker enkele Praaggerelateerde posts verschijnen. Omdat we enkel handbagage hebben, kunnen we niet heel veel meenemen. Ook mijn make-uptasje moest dus eventjes leeg gemaakt worden. Enkel het hoognodige ging terug in mijn gestipt tasje. Ik laat jullie zien wat ik meenam!

Mijn foundation van Catrice ging als eerste terug in het tasje. De All Matt Plus foundation zorgt er namelijk voor dat mijn vette huidje er steeds goed gematteerd uitziet. Daarnaast gebruik ik de Stay All Day concealer van Essence om kleine roodheden en puistjes extra goed te verbergen. Om het geheel af te maken, gaat mijn poeder van Catrice mee. Deze viste ik ooit uit de salesbak en de letters zijn er ondertussen al af. Geen idee dus wat de naam precies was! Het is in ieder geval bijna op en zal hoogstwaarschijnlijk niet mee terugkomen.

Ook mijn all time favourite mascara van Miss Sporty -de Pump Up Booster Furious Volume mascara- is bijna leeg. Omdat deze enkel bij Etos verkrijgbaar is, hou ik deze toch nog even bij totdat ik nog eens in Maastricht kom.

Om mijn snoetje van wat kleur en shine te voorzien, neem ik het The Manizer Sisters palette van theBalm mee. Hiermee heb ik ineens drie producten in één: een bronzer, blush en highlighter. Vooral de Mary-Lou Manizer highlighter is groot favoriet bij mij. En wanneer ik toch wat meer blush wil, ga ik voor Dainty van Mac.

Met lipstick moet ik me altijd inhouden: ik wil er altijd veel te veel meenemen! Als ik voor een rustige look wil gaan, dan kies ik voor de my-lips-but-better Mehr of de lieflijk roze Nouvelle Vogue van Mac. Mag het toch wat feller, dan neem ik mijn dieprode liquid lipstick Santa Ana van Ofra mee.

Last but not least: parfum. Ik wil namelijk wel lekker ruiken in Praag! Mijn geliefde Bonbon van Viktor&Rolf blijft thuis, maar dit White Lily geurtje van Kruidvat mag wel mee. Hij is lekker goedkoop dus ik ga hem denk ik gewoon opmaken daar!

Wat mag er niet ontbreken in jouw make-uptasje als je op reis gaat?

Liefs, Eva

10 gedachtes over “What’s in my make-upbag: op citytrip!

  1. Leuke post 🙂 Wat bij mij zeker niet mag ontbreken… foundation, poeder, mascara, een oogschaduw-paletje en lippenstift! Als er dan nog plaats vrij is gaat er een blush mee… en mijn wenkbrauwpotlood… en concealer… en mijn wimperkruller… en nog wat extra oogschaduw… en nog wat extra lippenstiften 😀

  2. Ik ga binnenkort ook op citytrip met enkel handbagage… Ik maak me al druk over de beperkte voorraad make up die ik kan meenemen haha. Dit artikel vormt dus goede inspiratie! Vooral de MAC Dainty en het The Balm palette (Mary-Lou is ook hier favoriet!) zijn prachtig!

Geef een reactie

