Mac Dainty

Een tijdje terug kreeg ik van Yannick opeens Dainty van Mac. Superlief, want ik had nog geen blush van Mac en deze stond al heel lang op mijn wishlist! Veel beautybloggers raden deze blush aan als eerste Mac blush dus ik was dan ook heel blij dat hij deze eruit koos. “Nu moet je er wel iets over schrijven op je blog hé!”. Zo gezegd, zo gedaan!

Dainty zit in de standaard verpakking van Mac: zwart met een doorzichtig venster. Zo zie je meteen welk prachtig kleurtje erin zit. Velen vonden de oude blushverpakking veel mooier, maar ik vind deze net zo mooi! De deksel heeft een magnetische sluiting, waardoor de blush altijd netjes dicht en beschermd blijft.

Zowat elke liefhebber van Mac zal deze blush in haar bezit hebben. Met zijn lieflijk roze perzikkleurtje en de prachtige glans zal hij zeker zorgen voor vele blozende wangetjes. Dainty maakt deel uit van de Mineralize lijn van Mac, wat betekent dat deze blush ‘gebakken’ is. Hierdoor is hij erg zacht en luchtig met een intens pigment. Je hebt dus maar een klein veegje nodig voor een mooi, natuurlijk effect. Een blush van Mac gaat dan ook een leven lang mee volgens mij!

Ik ben echt heel erg blij met mijn eerste blush van Mac. Dainty is meteen een schot in de roos en zorgt voor een mooi roze kleurtje zonder er onnatuurlijk uit te zien. Bovendien zorgt hij voor een mooie glans, alsof je ook een highlighter hebt aangebracht. Ideaal dus om op een dagelijkse basis te dragen! Deze prachtige gebakken blush heeft ondertussen al een vast plekje in mijn make-uptasje verdiend.

Mac Mineralize blushes zijn te koop voor €25,50 per stuk. Een flink bedrag dus, maar je doet er heel lang mee!

Heb jij dit pareltje al in je bezit?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Mac Dainty

Geef een reactie

