OOTD: back to school met Herschel

Toegegeven: ik zit nog even met mijn hoofd in de vakantiesferen en aan school denk ik nog niet echt. Toch was ik erg blij toen ik een tijd geleden mijn mailbox opende. Ik mocht namelijk van Duifhuizen tassen en koffers een leuke rugzak uitzoeken om te reviewen! Dit kwam als geroepen, want ik was al ongeveer een jaar op zoek naar een nieuwe tas, inclusief laptopvak. Ik koos voor de Pop Quiz rugzak van Herschel: een prachtig marineblauw exemplaar met bruine details. Helemaal mijn stijl dus!

Ongeveer een jaar geleden schafte ik een nieuwe laptop aan, waarvoor ik al snel op zoek ging naar een mooie bijhorende tas. Helaas vond ik er geen enkele die aan mijn eisen voldeed, waardoor mijn laptop vaak op kot bleef liggen. Over minder dan twee maanden begin ik echter aan mijn masterjaar en -thesis en zal ik zeker en vast vaak met mijn laptop rondzeulen.

De rugzakken van Herschel sprongen al snel in het oog: de kleuren zijn prachtig en ze hebben allemaal een mooie rood-wit gestreepte binnenkant. Ik koos voor het Pop Quiz model: deze heeft een ritssluiting en alles wat een student maar kan wensen. Zo zit er naast het gewatteerde laptopvak ook een klein vakje voor je gsm in. Op die manier kan je via de media-uitgang muziek luisteren vanuit je rugzak. In het voorste vakje zitten allemaal kleinere onderverdelingen en een sleutelhaakje: zeer handig voor een rommelpiet zoals mij!

Voor deze outfit koos ik voor mijn favoriete kleedje van het moment. Ik had al talloze blauwwit gestreepte jurkjes gepast, toen ik bij Mixte in Leuven plots het perfecte exemplaar zag. Samen met deze leuke blauwe paillettenschoenen is mijn look helemaal af.

Rugzak: Herschel Pop Quiz in Navy // Kleedje: Vila // Schoenen: s.Oliver // Horloge: Oozoo Timepieces

PS: mijn gekozen rugzak vrijwel meteen verzonden door Duifhuizen tassen en koffers, waardoor ik hem de volgende dag al in huis had. Dikke pluim voor de supersnelle service dus!

Liefs, Eva

11 gedachtes over “OOTD: back to school met Herschel

  1. Pingback: OOTD: in my blue jeans dress | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Mislukte foto’s #2 | Her Name Is Eva

  3. Pingback: 2016 in 10 foto’s! | Her Name Is Eva

  4. Pingback: Her Name Is Eva bestaat drie jaar! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

