Juwelen van Born Pretty Store #5

Onlangs mocht ik weer wat leuke items uitzoeken bij Born Pretty Store. Omdat ik zelf al heel veel juwelen heb, vroeg ik aan twee vriendinnen om iets uit te kiezen. Zo ontdekte ik weer wat nieuwe dingen, waar ik anders over zou kijken. Uiteindelijk zag ik ook nog iets heel leuks voor mezelf, dat ik nog snel in mijn digitaal winkelmandje zwierde.

Als eerste kreeg ik een zilver parelarmbandje toegestuurd. Heel simpel, maar toch elegant. Het geeft je outfit net dat tikkeltje extra en is bijvoorbeeld heel geschikt voor een avondje uit. Ik moet toegeven dat het wel wat aan de kleine kant is, maar door de extra ringetjes past hij toch nog!

Zilver parelarmbandje – $2,71

Daarnaast koos ik ook twee paar gouden oorbellen uit. Herinner je je nog de dromenvangerketting van mijn vorige post? Nu heb ik ook de bijpassende oorbellen! Deze zijn een tikje bohémienachtig en helemaal festivalproof.

Dromenvangeroorbellen – $3,37

Het tweede paar oorbellen is net wat specialer. De pijltjes hangen namelijk achter je oor in plaats van ervoor. De laatste tijd zie ik dit soort oorbellen steeds vaker verschijnen, dus deze wilde ik ook wel eens testen.

Driehoekige oorhangers – $1,99

Als laatste koos ik ook nog wat voor mezelf uit. Toen ik namelijk deze cactussleutelhanger zag staan in de webshop, kon ik hem niet laten liggen. Het kleine gietertje maakt de sleutelhanger nog schattiger dan hij al was. Ondertussen hangt hij al eventjes aan mijn sleutelbos te bengelen!

Sleutelhanger met cactus – $2,61

Heb jij al eens iets besteld bij Born Pretty Store?

PS: vergeet niet dat je nog steeds geniet van 10% korting op alle juwelen met de code GROT10!

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Juwelen van Born Pretty Store #5

  1. Wat een leuke oorbellen! En de sleutelhanger is ook erg cute. Ik heb nog nooit besteld bij de Born pretty store, maar ik ga er zeker eens een kijkje nemen.

Geef een reactie

