Mislukte foto’s #1

Onlangs bestelde ik een afstandsbediening voor mijn camera op eBay. Toen ik het pakketje ontving, kon ik dan ook niet wachten om ermee aan de slag te gaan. Ondertussen ben ik al helemaal om en kan ik niet er al niet meer zonder! Het nieuwe speeltje bracht ook heel wat oefenwerk en geklungel met zich mee, gepaard met enkele mislukte foto’s. Omdat ik jullie deze foto’s niet wilde onthouden, volgen hier enkele van de grappigste kiekjes.

Oeps, het is precies nog een beetje zoeken naar de juiste hoogte van de camera: met als gevolg dat alles erop staat, behalve mijn gezicht!

Haha, met deze foto’s heb ik heel erg moeten lachen! Dan haal ik mijn beste gezichtsuitdrukkingen boven, sta ik er maar half op!

Deze vallen op zich nog wel mee, maar zijn helaas niet scherp. En ik sta er soms ook maar half op.

Deze is op zich nog wel oké, behalve die cameratas dan op de achtergrond, oeps!

En deze, tja, lekker charmant zeg ik dan ;-).

Conclusie: ik moet duidelijk nog wat oefenen met mijn nieuwe afstandsbediening! Ben daarnaast wel heel tevreden met de lichtinval, dus dat is ook al iets. Gelukkig heb ik drie maanden vakantie en kan ik dus lekker veel experimenteren!

Geniet van je dag!

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Mislukte foto’s #1

  1. Altijd leuk om te zien dit soort foto’s haha!

    Nog een vraagje trouwens. Ik heb de Canon 650D en bij mij werkt dat afstandsbedieninkje niet. Ik heb er al 2 besteld en beide doen het niet. Moet je een of andere instelling veranderen zodat ‘ie werkt?

Geef een reactie

