Mac Mehr

Een tijd geleden heb ik alweer de vierde MAC lipstick aan mijn collectie toegevoegd. Mehr was zo’n lipstick die ik al heel vaak vasthad in de winkel, maar toch steeds teruglegde. Na lang wikken, wegen en swatchen, hakte ik uiteindelijk de knoop door en rekende ik de fel gehypte lipstick af bij de kassa. Ik ben heel blij dat ik hem uiteindelijk toch meenam want wow, wat is dit een mooi pareltje!

MAC Mehr zit net zoals alle andere lipsticks van het merk in de zwarte, kogelvormige huls. Ik vind de verpakking zelf erg mooi en klassevol! Natuurlijk gaat het bij lipsticks om de inhoud: in dit geval het matte kleurtje Mehr.

Mehr zag ik de laatste tijd op heel wat blogs verschijnen en wekte dus zeker en vast mijn nieuwsgierigheid. Na lang twijfelen nam ik hem mee naar huis, waar hij ondertussen een mooi plekje heeft gekregen in mijn make-upstash.

Mehr wordt vaak beschreven als een ‘my -lips-but-better’ kleurtje en hier ben ik het helemaal mee eens. Het is een prachtig roze nudekleur die heel wat mensen goed zal staan. Ik zelf doe hem vaak gewoon op een doordeweekse dag op. Zo heb ik iets van lipstick op, maar ziet het er nog steeds heel natuurlijk uit. Mijn look ziet er zo meteen heel wat verzorgder uit, love it!

Dit pareltje heeft een matte finish, wat soms wel eens wat droger kan aanvoelen. Ik heb hier echter helemaal geen last van! De lipstick voelt erg zacht aan bij mij en blijft toch lekker lang zitten. Je krijgt dus een mooi mat kleurtje zonder het uitdrogend effect.

Mijn conclusie: bekijk Mehr zeker eens in de winkel! Het is echt een prachtig kleurtje dat iedereen heel mooi zou staan. Ondertussen heeft het al een vast plekje verdiend in mijn make-uptasje. Mehr is zeker ook een aanrader voor iedereen die begint met make-up en dus op zoek is naar een mooi, naturel kleurtje.

MAC lipsticks kosten €19,50 per stuk.

Heb jij dit prachtig kleurtje al in je bezit?

Liefs, Eva

12 gedachtes over “Mac Mehr

  1. Mehr is echt zo een mooie kleur. Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik hem gewoon nog steeds niet heb! Ik moet hem snel een keertje aanschaffen.

  2. Pingback: What’s in my make-upbag: op citytrip! | Her Name Is Eva

  3. Pingback: MAC Fanfare | Her Name Is Eva

Geef een reactie

