Mijn eBay aanraders

Ebay, wie houdt er nu niet van? Ik mag mezelf ondertussen al lichtjes verslaafd noemen aan het online shopwalhalla. Mocht je door het bos de bomen niet meer zien, dan geef ik je graag wat tips. Ik vertel je welke dingen zeker een aanrader zijn en welke spulletjes je beter ergens anders koopt. 

Juwelen

Laten we maar meteen beginnen met hetgeen wat ik doorgaans het meest bestel op eBay: juwelen. Het is voor mij al heel lang geleden dat ik nog juwelen in een offline winkel kocht (laat staan tegen de volle prijs). Een groot deel van mijn stash komt dan ook van goedkope webwinkels, waar eBay er eentje van is. Vooral kettingen sla ik op deze manier in! Het enige wat ik hier niet zou kopen, zijn horloges. Hier heb ik namelijk al enkele slechte ervaringen mee (ze zijn al na twee dagen kapot of werken gewoon helemaal niet). Ben je dus op zoek naar een leuk horloge? Tel dan wat meer geld bij elkaar en koop er gewoon eentje in de winkel!

DIY spullen

Ook de creatievelingen onder ons kunnen zeker hun hartje ophalen. Ebay barst namelijk van de mooie DIY spulletjes. Vooral kraaltjes en andere juwelenbenodigdheden zijn een grote aanrader! Ook leuke post-its en ander soort stationary zal je hier zeker vinden. Washi tape of (brei)garen haal ik echter liever ergens anders, zoals bij Action of Zeeman.

Fotografie benodigdheden

Hou je net zoals ik van experimenteren met fotografie? Dan ben je bij eBay aan het juiste adres! Ik kocht er bijvoorbeeld al een afstandsbediening voor mijn camera (heel handig voor make-uplooks!) en vier macrofilters (waarmee je veel dichterbij kan fotograferen). Dit alles voor een klein prijsje: top! Ook zou je hier op zoek kunnen gaan naar lightboxen of achtergronden, maar hier heb ik zelf nog (geen) ervaring mee. Voor de camera zelf zou ik zeker gewoon even in de winkel langsgaan, maar dat spreekt voor zich ;).

Gsm hoesjes

Last but not least: gsm hoesjes! Al mijn gsm hoesjes komen regelrecht van eBay. Je typt gewoon het model van je gsm in met ‘case’ erachter et voilà: duizenden exemplaren tot je beschikking voor heel weinig geld. Ik koop vaak een simpel, zacht hoesje met een mooi printje of tekening. En als ik het beu ben, dan bestel ik gewoon lekker een nieuw!

Wat koop jij wel eens op eBay?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Mijn eBay aanraders

  1. De camera accessoires zijn ook echt mijn aanraders. Ik wilde er binnenkort een artikel over schrijven. Ebay heeft echt super fijne producten voor een ontzettend zacht prijsje. I love it! Voor mijn toekomstige telefoon heb ik ook al hele leuke hoesjes toegevoegd aan mijn volglijst, haha.

Geef een reactie

