Mini shoplog: Kruidvat 1+1 gratis actie

Mijn make-uphartje maakt altijd een sprongetje als ik fijne kortingen zie. Toen er een tijdje geleden een 1+1 gratis actie bij Kruidvat was, kon mijn geluk dan ook niet op! Ondanks dat ik heel wat mooie producten in mijn handen heb gehad, hield ik mezelf in en nam ik enkel wat back-ups van basisproducten mee. Deze waren namelijk bijna op en de actie kwam dan ook als geroepen! Kijk je mee naar mijn aankopen?

Catrice All Matt Plus foundation in 010 Light Beige

Een tijd geleden ging ik op zoek naar een goede foundation en kwam ik uiteindelijk bij deze All Matt Plus van Catrice uit. De kleur matcht erg goed met mijn lichte huidje en zorgt voor een erg mooi, matte resultaat. Ondanks het matterend effect, ziet het er nog steeds erg natuurlijk uit. Mijn eerste flesje is ondertussen al halfleeg dus ik sloeg alvast een back-up in!

Catrice All Matt Plus Shine Control Powder in 010 Transparent

We blijven nog even in het matterende rijtje. Mijn vorig poeder -een limited edition van Catrice die ik uit de salesbak viste- is bijna op, dus ik kocht alvast een nieuwe. Dit All Matt Plus poeder schafte ik een hele tijd geleden al eens aan en was toen groot favoriet van mij. Hij dekt erg mooi en houdt mijn huid gedurende de hele dag erg mat.

Essence Stay All Day Long-lasting Concealer in 20 Soft Beige

Deze concealer blijft echt één van mijn favorieten: hij verbergt oneffenheden moeiteloos en heeft echt de perfecte kleur voor mijn huid. In no-time heb ik zo een frissere look. Mijn huidige flesje is bijna op dus het was tijd om alvast een back-up te kopen.

Catrice Blush Artist Shading Palette in 020 Corall I Need

Naast de back-ups van basisproducten, besloot ik om ook een blush palette van Catrice mee te nemen. Deze had ik namelijk al zo vaak vastgehad in de winkel, dat ik het nu wel moest meenemen! Omdat ik dol ben op koraalkleurige blushes, koos ik voor de Corall I Need versie. Veel meer ga ik er nog niet over verklappen, want er volgt nog een uitgebreide review!

Welke producten kon jij scoren bij de 1+1 gratis actie?

Liefs, Eva

 

12 gedachtes over “Mini shoplog: Kruidvat 1+1 gratis actie

  1. Wat leuk, ik heb deze actie even gemist denk ik of toen was ik in Berlijn dat zou ook goed kunnen. Catrice All Matt Plus foundation heb ik zelf ook heel lang gebruikt is inderdaad een fijn product. Ben heel benieuwd naar de blushes want die zien er erg mooi uit!

  2. Wat een mooie aankoopjes! Ik heb de actie helaas gemist, maar ik had zeker weten de concealer van Catrice gekocht want die is top! Ik heb ook zo’n blush palette, ben er erg tevreden over :-).

Geef een reactie

