Juwelen van Born Pretty Store #4 + winnaar winactie!

Ondertussen heb ik al een heleboel juweeltjes van Born Pretty Store mogen reviewen. Omdat ik ook graag één van jullie kennis wilde laten maken met dit online shopwalhalla, mocht ik een leuk setje sieraden weggeven. Er deden een heleboel mensen mee (superleuk!) en nu is het tijd om eindelijk de winnares aan te kondigen. Voor ik overga tot de officiële bekendmaking, toon ik jullie nog even enkele juwelen die ik zelf ontving.

Het is ondertussen al halfweg 2016 en the sun is finally shining! Hoog tijd dus om mijn zonnebrillenstash aan te vullen. Ik koos voor dit leuke retro-exemplaar met gouden details. Toen ik hem voor de eerste keer zag, vond ik de glazen net iets te klein, maar achteraf gezien valt het nog mee! What do you think?

Retro zonnebril – $5,01

Bij het zoeken naar nieuwe juweeltjes kwam ik opeens een heleboel leuke cut-out exemplaren tegen. Deze leuke vogeltjes -ze hebben iets weg van origami vogels- verdwenen al snel in mijn winkelmandje. Ze zijn iets groter dan op de foto van de site, maar wel heel mooi voor in de zomer!

Cut-out oorbellen – $1,99

Even later kwam ik ook deze ketting tegen, hoe cute is hij wel niet! Ik vind eekhoorntjes echt enorm schattig dus deze kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. De ketting heeft echt precies de goede lengte – niet te lang en niet te kort.

Eekhoorntjesketting – $2,77

Als laatste koos ik voor deze mooie mintgroene oorbellen met studs eromheen. Ik ben dol op dit soort sjiekere oorbellen, die je zowel overdag alsook voor een feestje kan dragen. De geometrische vorm maakt het net extra speciaal.

Blauwe oorbellen – $2,22

En dan nu het onderdeel waar jullie allemaal voor gekomen zijn, de winactie! Ik gaf een draai aan mijn fancy rad van fortuin en daar kwam als winnares uit…

Proficiat Eline, de juweeltjes komen snel jouw kant op!

Heel erg bedankt om mee te doen allemaal, superlief dat jullie met zoveel waren! Op naar de volgende winactie!

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Juwelen van Born Pretty Store #4 + winnaar winactie!

Geef een reactie

