Favorieten van de maand: mei 2016

De vijfde maand van het jaar zit er al weer op en wat gaat het snel! Binnenkort zitten we alweer in de helft van 2016. Hopelijk brengt juni wat mooier weer, want ik ben de regen en het onweer nu wel beu! Voor ik helemaal in de nieuwe maand duik, zet ik nog snel mijn favorieten van de afgelopen maand op een rijtje.

Beginnen doen we met een beetje glam: ik ben de laatste tijd namelijk helemaal into highlighters. Mijn geliefde Mary-lou Manizer zit standaard in mijn make-uptasje maar ook deze twee, van Essence en van MUA, zijn erg geliefd. Ze geven je look net wat extra shine en dat mag wel even met dit druilerig weer.

Op de persdagen in Antwerpen ontving ik twee producten van Corine de Farme, een voor mij onbekend merk. De micellaire gel en melk vervangen nu al een tijdje mijn standaard micellair water en ik moet zeggen dat ze me erg goed bevallen. Deze zie je binnenkort dus zeker nog eens terug in een review! Mijn verslag over de persdagen vind je trouwens hier.

De Ayurveda (wat een naam!) scrub van Rituals is officieel mijn allereerste product van het verzorgingsmerk, op een paar testers na dan. Ik was dan ook erg blij toen ik hem vond in mijn swappakket! Hij heeft zo een typische wellnessgeur en daar hou ik wel van. Telkens als ik hem opsmeer waan ik me net in een kuuroord, zalig!

In datzelfde swappakket zaten ook leuke haarelastiekjes. Dit zijn dupes van de alombekende invisibobble en beloven dat je haar er geen vervelende knikken en bobbels aan overhoudt. Ikzelf vind de elastiekjes erg fijn: mijn haar zit eindelijk eens mooi als ik het in een staart doe en het trekt helemaal niet!

Afsluiten doe ik even met een ode aan mijn favoriete oorbellen. Deze donkerblauwe pareltjes scoorde ik vorig jaar in de sale voor maar €1,50(!!). Je kan ze zowel overdag als voor een feestje dragen. Dit zijn dus zeker en vast mijn go-to oorbellen!

Welke spulletjes veroverden jouw hartje de afgelopen maand?

Liefs, Eva

Ps: doe je al mee met mijn winactie?

6 gedachtes over “Favorieten van de maand: mei 2016

  1. De scrub van Rituals vind ik heerlijk! De highlighters zien er mooi uit. Verder ben ik wel benieuwd naar de producten van Corine de Farme want daar heb ik nog geen ervaring mee.

Geef een reactie

