Verjaardagskalender van Fotofabriek

Ben je nog op zoek naar een leuk fotocadeau voor vaderdag of een andere speciale gebeurtenis? Dan ben je bij Fotofabriek zeker aan het juiste adres! Met deze online fotoservice stel je snel en eenvoudig een prachtig fotoboek samen. Ook voor visitekaartjes, agenda’s, posters of andere bedrukte producten kan je hier terecht. Ik bestelde een prachtige verjaardagskalender die ik graag aan jullie wil laten zien.

Om aan de slag te gaan met het bedrukken, download je de gratis Fotofabrieksoftware. Hier kies je voor het gewenste product en laad je jouw foto’s in op. Met behulp van handige templates kan je eenvoudigweg je foto’s slepen naar de juiste plaats. Om het nog wat persoonlijker te maken kan je ook gaan knutselen met tekst, collage’s of effectjes.

Ik koos ervoor om foto’s van mijn vakantie naar Boedapest te gebruiken. Hier had ik nog niks mee gedaan en ik vond het zonde om ze maar op mijn computer te laten staan, zonder dat iemand ze kon zien. Nog even een tekstballonnetje met de datum erop en mijn kalender was al af!

Na het ontwerpen kan je rechtstreeks bestellen vanuit de software. Nog even je adresgegevens doorgeven en betalen en je pakketje ligt al snel op de mat. Na het bestellen krijg je een track&trace code waarmee je jouw pakketje kan volgen. Twee dagen later –veel sneller als verwacht dus!- had ik mijn kalender al vast!

Ik ben erg tevreden met mijn kalender. De bladeren voelen erg stevig aan en de foto’s komen stuk voor stuk mooi tot zijn recht. Je hebt bovendien zeker genoeg plaats om alle verjaardagen en speciale gebeurtenissen netjes te noteren.

Mij leek het heel fijn om de kalender als een soort van blogplanner te gebruiken. Met behulp van post-it’s kan ik zo goed bijhouden welk artikel wanneer online zal komen. Twee in één dus!

Voor prachtige fotocadeau’s en een snelle service kan je dus zeker terecht bij Fotofabriek! Bestelde jij hier al eens iets?

Liefs, Eva

Dit artikel bevat een product dat mij werd opgestuurd ter review.

3 gedachtes over “Verjaardagskalender van Fotofabriek

Geef een reactie

