Winactie: sieraden van Born Pretty Store – AFGELOPEN

Ondertussen hebben jullie al enkele keren kunnen lezen dat ik sieraden mocht uitzoeken bij Born Pretty Store. Deze webshop verkoopt leuke juweeltjes aan een nog leukere prijs mét gratis verzending. Omdat ik graag één van jullie kennis wil laten maken met deze winkel, mag ik in samenwerking met Born Pretty Store een leuk juwelenpakketje weggeven.

Ik koos voor enkele items die ik zelf ook heb, zo was ik er zeker van dat het stuk voor stuk mooie juwelen waren. Al deze spullen zag je dus al eens eerder verschijnen in één van mijn blogposts. Dit zit er precies in het pakketje:

  • minimalistische driehoekige oorbelletjes
  • een zilveren dromenvangerketting
  • zilveren staafjesoorbellen, die op dit moment helemaal trending zijn
  • een zomerse, dubbele ketting

Wat moet je doen om kans te maken op het pakketje?

  • like mijn Facebookpagina en/of volg mij op Instagram
  • laat hieronder in een reactie weten dat je meedoet (met het juiste e-mailadres!)

De winactie loopt tot en met vrijdag 10 juni, op 11 juni neem ik contact op met de winnaar.

Liefs, Eva

Ps: je kan Born Pretty Store ook volgen op Twitter en Facebook en zo op de hoogte blijven van hun laatste nieuwtjes!

DEZE WINACTIE IS AFGELOPEN! ONTDEK HIER SNEL WIE ER AAN DE HAAL GING MET DE PRIJZENPOT!

56 gedachtes over “Winactie: sieraden van Born Pretty Store – AFGELOPEN

  1. Leuk! Ik doe ook mee 🙂 Ik volg je nog maar sinds vandaag (vandaag je blog ontdekt!) zowel op instagram als facebook. Ik kende de webshop al maar heb er zelf nog nooit iets besteld. De juweeltjes die je hebt uitgezocht passen helemaal in mijn straatje! ^^

  2. Ik doe heeel graag mee! Die staafjes oorbellen had ik laatst in het rosé goud gekregen van mijn moeder, maar de zilveren vind ik ook helemaal geweldig 🙂 Ik volg je op instagram!

  3. Wat een mooie sieraden heb je uitgekozen voor 1 van ons! Die staafjes zie ik ook zo vaak. Ech tof zijn die. Ik volg je op fb en Instagram. Mijn mail staat in het vakje.

  4. Pingback: Favorieten van de maand: mei 2016 | Her Name Is Eva

  5. Pingback: 2016 in 10 foto’s! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

