On my beauty wishlist

Ik heb natuurlijk al een heleboel make-up, maar zoals ze zeggen: a girl can never have too much make-up! (Of ja, ik zeg dat toch ;-)). Daarom vind ik het leuk om van tijd tot tijd een wenslijstje op te stellen met alle beautyspullen die ik zeker en vast nog moet hebben. Nu maar wachten op een gulle schenker!

  1. MAC Mehr – Deze immens populaire matte lipstick heb ik al heel vaak vastgehad in de winkel. Ik heb nog geen natuurlijk my-lips-but-better kleurtje in mijn stash dus deze is zeker welkom.  (€19,50)
  2. MAC Dainty – Deze mooie, roze blush swatchte ik vorige week en ik was op slag verliefd! Door de prachtige kleur en intense pigmentatie verdient hij zeker een plekje op mijn wenslijst. (€24,50)
  3. theBalm How ‘Bout Them Apples? – Dit mooie lip- en blushpalette staat al héél lang op mijn wishlist. Tijd dus om het eindelijk eens aan te schaffen. ($32)
  4. Too Faced Sweet Peach Eye Shadow Palette – Na de hemelse chocolade palettes komt Too Faced met een nieuw pareltje op de proppen: eentje dat ruikt naar perziken. En laat dat nu even een van mijn favoriete vruchten zijn! Helaas pindakaas was het palette in een mum van tijd uitverkocht, fingers crossed dus dat het snel bijgevuld wordt! ($49)
  5. Too Faced Sweetheart Blush – En nu we het toch over Too Faced hebben: deze lieflijke blush mag ook wel mijn kant op komen. ($30)
  6. I Heart Make-up Salted Caramel Palette – Niet alles op mijn wishlist is high-end! Ook dit mooie oogschaduwpalette van I Heart Make-up zou erg mooi staan naast mijn andere palette van het budgetmerk. (€9,99)
  7. I Heart Make-up Chocolate Vice Palette – Ook dit prachtige palette met warme kleurtjes zou ik heel graag willen hebben. (€9,99)
  8. Lush The Modfather – deze bubble bar is eigenlijk voor vaderdag, maar alles dat naar appelsientjes ruikt, mag zich spontaan in mijn bad laten vallen! (€4,95)

Welke producten staan er op jouw wenslijstje?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “On my beauty wishlist

Geef een reactie

