SoPolish Protect&Peel van ProNails

Gelnagels die twee weken lang blijven zitten en die je eigen nagels niet beschadigen? De nieuwe SoPolish Protect&Peel van Pronails heeft het allemaal! Ren dus snel naar je dichtstbijzijnde ProNails Premium Salon (na het lezen van deze review natuurlijk!) en maak ook jouw nagels helemaal summer proof.

Tijdens de persdagen in Antwerpen liet ik deze mooie gelnagels zetten door ProNails. Ik koos voor het frisse blauwe kleurtje L.A. Street Style, uit de nieuwe L.A. Juice Bar collectie. Nadat mijn nagels grondig schoongemaakt en gevijld werden, werd er op elke nagel een doorschijnende ‘sticker’ geplakt. Hierdoor blijven je eigen nagels beschermd en kan je na twee weken de nagellak er makkelijk afhalen. Om het nog wat feestelijker te maken, koos ik voor glitters op de nagels van mijn ringvingers.

De nagellak bleef erg lang er mooi opzitten, maar na een dag of tien begon hij toch wat te chippen op enkele plaatsen. Tijd om de peel-off te testen dus! Je kan de nagellak er heel gemakkelijk en pijnloos in één keer vanaf trekken, het lijkt een beetje op het verwijderen van een gezichtsmaskertje. Beschadigende nagellakremover heb je dus zeker niet nodig!

Conclusie: ik was erg tevreden met mijn mooie zomernagels! De lak ziet er echt prachtig glanzend uit en de glitters maakten het geheel helemaal af.

Een SoPolish Protect&Peel behandeling kan je boeken kan je bij een ProNails Premium Salon bij jouw in de buurt (http://www.pronails.be/nl/salons) en kost je ongeveer €35. 

Liet jij al eens gelnagels zetten?

Liefs, Eva

5 gedachtes over “SoPolish Protect&Peel van ProNails

  1. Ik laat het regelmatig zetten met deze techniek en ben er heel tevreden over. Het scheelt stukken voor je nagels, ze zijn minder beschadigd dan wanneer je de SoPolish direct op de nagel aanbrengt. Een topper ☺

Geef een reactie

