MUA Undress Me Too palette

Ik ben echt dol op de producten van MUA. Toen er een tijd geleden in het Kruidvat 25% korting was op de oogschaduwpalettes van het budgetmerk, kon ik het niet laten om er enkele mee te nemen. Zo belandde onder andere het erg populaire Undress Me Too palette in mijn winkelmandje.

Het Undress Me Too palette bevat, net zoals de andere palettes, twaalf mooie kleurtjes voor een zacht prijsje. Daarnaast vind je in het doosje ook een dubbelzijdige applicator terug, handig voor onderweg! Dit palette bevat naast bruin- en goudtinten ook zwarte en grijze kleuren. Perfect voor een naturelle look dus!

Hoewel het pigment van enkele kleuren niet helemaal om over naar huis te schrijven was, deden andere kleurtjes in de bovenste rij toch mijn hartje wat sneller slaan. Zo vind ik Devotion en Fiery echt prachtig!

  • Naked: gele highlighter
  • Devotion: goud met een glansje erover
  • Shy: witte highlighter
  • Fiery: oranjegoud met een glans
  • Lavish: paarsbruin
  • Dreamy: bruin met gouden glans

Gelukkig waren de kleuren van de onderste rij wel erg goed gepigmenteerd. Corrupt had voor mij net wat intenser zwart mogen zijn, maar het mooie Wink maakt dat helemaal goed!

  • Tranquil: lichtbruin met glans
  • Exposed: metallic zilver
  • Reveal: wit met zilveren glans
  • Wink: roodbruin met een glans
  • Obsessed: mat donkerbruin
  • Corrupt: mat zwart

Voor mijn look bracht ik Shy aan als highlighter onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoeken. Fiery bracht ik aan over mijn gehele oogleden en Wink gebruikte ik in de crease en buitenste ooghoeken. Voor die extra touch of gold bracht ik Devotion aan in het midden van mijn oogleden.

De oogschaduws zijn stuk voor stuk erg zacht en romig en blijven lang zitten. Al bij al dus een erg mooi en betaalbaar palette voor een naturelle en alledaagse look!

De MUA oogschaduwpalettes zijn te koop bij Kruidvat voor €5,99 per stuk.

Heb jij dit mooie palette al in je bezit?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “MUA Undress Me Too palette

  1. Mooie review. Ik ben ook zo fan van dit palette, het is mijn meestgebruikte en ik heb al bij veel kleuren pan geraakt. Mijn meest gebruikte kleuren zijn lavish, tranquil, wink en obsessed. Als ik op weekend of vakantie ga, gaat deze standaard mee!

  2. Inderdaad fantastische paletten van MUA. Goedkoop en prima kleuren. Ik kocht ooit een palette matte kleuren en die gebruikte ik meer dan alle andere oogschaduw die ik ooit gekocht had. Geniet ervan!

Geef een reactie

