Persdagen april 2016!

Wat was ik blij toen er enkele invites voor de persdagen mijn mailbox binnenrolden! Op deze dagen, die twee keer per jaar plaatsvinden, stellen PR-bureaus hun nieuwste collecties voor. In april kan je gaan kijken naar wat de merken je te bieden hebben voor de herfst en winter. Samen met twee medeblogsters (Julie en Axelle) ging ik gezellig een dagje naar Antwerpen!

Het was voor ons alledrie de eerste keer dat we naar de persdagen mochten gaan, dus we wisten niet goed wat te verwachten. Ondanks een kleine treinvertraging, de regen en enkele bussen die niet reden omwille van de staking, kwamen we toch veilig en wel aan.

Julie en ik bezochten als eerste het event van Appletree PR en Comprendo. Hier kregen we meteen een hapje en meerdere drankjes aangeboden. Mijn goed voornemen om die dag geen alcohol te drinken, lag dus al aan diggelen! We ontdekten er leuke nieuwe fashion-, beauty- en foodproducten en gingen naar buiten met een leuke goodiebag. Mijn allereerste event was al meteen geslaagd!

Hierna namen Axelle en ik een kijkje bij Marnix&Ally. Wat was het daar mooi! Genietend van een lekker Pure Leaf drankje (de Peachvariant is echt heerlijk!) kregen we een rondleiding van de lieve Eline van Your Daily Dose Of Me. Zij is Junior brand buzzer bij het PR-bureau en kon ons dus alles vertellen over de nieuwste producten. Vooral de plantjes van Phyt zijn vanaf nu erg welkom op mijn kot!

Tijd voor het derde bureau! Na heel wat gewandeld te hebben, stapten we binnen bij MaisonPR. Hier genoten we van o-ver-heer-lijk-e cupcakes van Amylin’s en kregen we uitgebreid uitleg over Voya, een Iers merk van verzorgingsproducten op basis van zeewier. Nog even op de foto en ook dit bezoekje zat er weer op!

Namiddag waren we eindelijk terug herenigd met z’n drieën en brachten we een bezoek aan Global Image. Hier maakten we onder andere kennis met de winkel van Mme Bovary, die prachtige juweeltjes, DIY-kits, sjaals en schoenen verkoopt. Daarna liet ik peel-off gelnagels zetten bij ProNails onder het genot van een glaasje cava. Hier herkende ik ook enkele andere bloggers, heel leuk om deze personen eens in het echt te zien!

Terwijl Julie en Axelle naar het event van Pravda gingen, kuierde ik wat rond op de Meir. Rond half 6 ’s avonds spraken we terug af voor de deur van Yapado. Dit Gents PR-bureau had voor de gelegenheid een mooie pop-yuplounge in Antwerpen afgehuurd. We waren net op tijd voor het After Work Beauty-event, waar we nail-art oefenden met Elfi De Bruyn (topmadam!) en nepwimpers van Eylure lieten zetten door make-upartieste Florence Teerlinck. We kregen een lekkere cocktail aangeboden (bye-bye  goede voornemens) en bij het vertrekken werden we overladen met drie enorme goodiebags.

Na Yapado was het helaas weer tijd om naar huis te gaan. Ik heb erg genoten van mijn allereerste persdagen en ben zelfs een beetje overdonderd door al de leuke spulletjes die we mee naar huis kregen. Ik heb nieuwe merken leren kennen, bloggers gespot en lekkere dingen geproefd. Een topdag dus! Bedankt aan alle PR-bureaus voor de fijne ontvangst!

Liefs, Eva

20 gedachtes over “Persdagen april 2016!

  1. Pingback: Wat zijn de persdagen? (deel 2) – Vie de Julie

  2. Pingback: Favorieten van de maand: mei 2016 | Her Name Is Eva

  3. Pingback: 2016 in 10 foto’s! | Her Name Is Eva

  4. Pingback: Her Name Is Eva bestaat drie jaar! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

