Juwelen van Born Pretty Store #3

Ik mocht opnieuw wat leuke juweeltjes uitzoeken bij de online winkel van Born Pretty Store. Deze keer besloot ik om te gaan voor drie kettingen en een paar simpele oorbellen. Kijk je mee naar mijn bestelling?

Allereerst koos ik voor deze mooie, zilveren driehoekige oorbellen. Ze zijn erg simpel en helemaal in lijn met de minimalistische trend van dit moment. Bovendien passen ze perfect bij mijn andere oorbelletjes! Ik kan dit soort eenvoudige juwelen steeds meer appreciëren.

Driehoekige oorbellen – $2,92

Naast de oorbellen koos ik ook voor drie kettingen. Deze dromenvangerketting sprong meteen in het oog en belandde dan ook al snel in mijn digitaal winkelmandje. Hij is lekker boho-achtig en perfect voor de aankomende zomer.

Ketting met dromenvanger – $2,79

Ook de volgende ketting is erg zomers. Hij is goudkleurig en bestaat uit twee lagen: één met hangers en één gewone ketting. Ook dit soort juwelen is helemaal in de mode tegenwoordig!

Gouden ketting met twee lagen – $2,04

De laatste ketting koos ik eigenlijk een beetje voor de fun eruit: het is namelijk een zilveren dino-hanger! Superleuk en erg schattig dus deze ga ik zeker vaker dragen! Deze is een beetje korter maar op een topje past hij perfect.

Korte ketting met dinosaurushanger – $3,81

Bestelde jij al iets via Born Pretty Store? Je geniet hier van mooie juwelen aan grote kortingen én betaalt geen verzendkosten! Je pakketjes worden aan huis geleverd binnen de 3 à 5 weken. PS: geniet van 10% korting met de code GROT10.

Liefs, Eva

*Dit artikel bevat producten die mij werden opgestuurd ter review.

 

5 gedachtes over “Juwelen van Born Pretty Store #3

Geef een reactie

