Kiko Cute Cherry Lip Pencil

Een tijd geleden ging ik voor het eerst naar de Kiko winkel in het Hasselt en ik was meteen verrast: wat een prachtige winkel is het! Tussen alle prachtige blushes, lipsticks en nagellakjes vond ik ook nog wat spullen uit de Endless Love collectie die met afgelopen Valentijn in de rekken verscheen. De rode doosjes met roze hartjes kon ik niet laten liggen! Ik nam onder andere een mooi lippencil mee in de kleur Cute Cherry.

Het lippotlood heeft een handige draaidop dus een slijper heb je niet nodig. Hij is echt enorm gepigmenteerd en brengt heel makkelijk en zacht aan. Met slechts één laagje heb je een prachtige, matte kleur. Door het matte effect voelt hij wel even uitdrogend aan., maar gelukkig verdwijnt dit gevoel al snel!

 

Cute Cherry is een prachtige, rozerode kleur. Een beetje fel en gedurfd maar in de lente en aankomende zomer mag dit zeker wel. Ik vind de kleur alvast erg leuk staan en zeer passend voor een avondje uit of date. Een paar uur, wat hapjes en een drankje later zit de kleur er nog heel mooi op. Wel lijkt hij iets roder,  maar daarom zeker niet minder mooi!

Dit kleurtje heeft echt mijn hart gestolen! Ik ben nu nog meer benieuwd naar de andere producten van Kiko en ga zeker nog eens rondkijken in de winkel. Heb jij al een Kiko product in je bezit?

De Endless Love lippencils kosten €3,90 per stuk.

Liefs, Eva

 

 

5 gedachtes over “Kiko Cute Cherry Lip Pencil

Geef een reactie

