Bloggersswap nummer 4!

Het lijkt wel alsof ik er geen genoeg van kan krijgen, ondertussen zit ik al aan swap nummer vier! Voor degene die het niet kennen: je koopt een leuk cadeautje voor een andere blogster, zonder te verklappen voor wie je iets moet kopen. Dit stuur je op en op de afgesproken datum mogen alle pakjes open. Deze keer trok Michelle mijn naam (check zeker haar blog) en mocht ik iets kopen voor Alexandra.

‘Wow, zo veel!’, was het eerste wat ik dacht toen ik het pakketje van Michelle opendeed. Ze had haar best gedaan en had alles (inclusief de doos zelf!) ingepakt in vrolijk gekleurd papier. Het was dan ook een waar feestje om uit te pakken.

Heel wat uitpakwerk en een een hoop inpakpapier later, had ik een heleboel leuke cadeautjes voor me liggen. Dit is wat er allemaal inzat:

  • de Ayurveda Body Scrub van Rituals (ik heb nog niets van Rituals dus nu kan ik het eindelijk uitproberen)
  • een verzorgende handcrème van Dr Van Der Hoog

  • een lipservice lippenbalsem van Rituals (kan ik erg goed gebruiken!)
  • drie nagellakken van Essence (So Lucky uit de The Pastels collectie, A Winter’s Tale uit de Winter? Wonderful! collectie en The Most Wonderful Tree uit de Come to Town collectie)
  • Miss Minty nagellak van Gosh (ik heb nog nooit iets geprobeerd van dit merk, dus ik ben heel benieuwd!)
  • Red Shatter nagellak van OPI (ik ben dol op OPI!)

  • drie Crackle Glaze nagellakjes van China Glaze (Black Mesh, Platinum Pieces en Tarnished Gold)
  • Longlasting Lipstick van Essence in de kleur 24 Velvet Matt (ben benieuwd hoe dat paars me zal staan!)

  • Ultimate Shine Gel Colour Lipstick van Catrice in de kleur 020 Red or Bad
  • twee Glossy Lipbalms van Essence (Cherry Brownie en Raspberry Sorbet)
  • Body Mist in de geur Mixed Berries
  • Body Mist in de geur Sparkling Pear

  • een mason jar met rietje (zo eentje heb ik zelf al heel vaak vastgehad dus heel toevallig dat dat erbij zat!)
  • een geurkaarsje dat naar Lotus Flower ruikt (Ik ben dol op de geurkaarsen van Primark: ze ruiken heerlijk en de geur blijft lekker lang hangen. Ik had alleen nog maar wintergeuren dus het is heel fijn dat dit een wat frissere geur is!)
  • elastiekjes in de invisibobble style
  • drie paar mooie oorbellen
  • enkele (zelfgemaakte?) fimokleifiguurtjes (zo cute!)

Ik ben echt heel erg blij met alle cadeautjes (zo veel dat het er zijn!). De fijnste cadeautjes vind ik de scrub en de lippenbalsem van Rituals, de lipstick van Essence en de drinkbeker. Ik ga alles lekker uittesten en enkele dingen reviewen op de blog, dus hou deze zeker in de gaten!

Heel erg bedankt voor de lieve cadeautjes, Michelle, ik ben er erg blij mee!

Wil je zelf eens swappen? Neem dan eens een kijkje in onze facebookgroep.

Nieuwsgierig geworden? Dit zijn de links naar de pakketjes van de andere swappers!

Liefs, Eva

14 gedachtes over “Bloggersswap nummer 4!

  1. Pingback: Bloggerswap lente 2016 | Nicky's Wereld

  2. Pingback: SHOPLOG | B-DAY | BlOGGERSWAP – Sarahmari

  3. Pingback: Favorieten van de maand: mei 2016 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

