Make-up waar ik niet zonder kan

Iedereen heeft denk ik wel enkele holy grails op het gebied van make-up. Ik snuisde even in mijn beautystash en ging op zoek naar vijf spullen waar ik echt niet zonder kan. Deze dingen gebruik ik elke dag en mogen dus niet ontbreken in mijn dagelijkse routine! 

Travel Essentials set – Real Techniques (review)

Ik geloof echt dat de juiste kwasten ervoor kunnen zorgen dat je make-up beter zit. Toen ik begon met make-uppen koos ik steevast voor de penselen van Essence  (die natuurlijk ook heel goed zijn!). Nu ik al wat langer ermee bezig ben, vond ik het tijd voor wat ‘professionelere’ kwasten. Een paar maanden geleden schafte ik de Travel Essentials set van Real Techniques aan. Echt heel goedkoop is het niet (ik betaalde ongeveer 7 euro per kwast), maar je krijgt zeker waar voor je geld! Vooral de Multi Task Brush is groot favoriet bij mij. Deze gebruik ik voor mijn matterend poeder, blush, bronzer en highlighter.

Stay All Day Concealer – Essence

Normaal gezien draag ik elke dag foundation, maar soms durf ik wel eens met mijn blotebillengezicht buiten te komen. Omdat ik last heb van nogal wat puistjes en roodheden, vind ik het dan toch fijn om wat concealer te gebruiken. De Stay All Day concealer van Essence vind ik dan ideaal: hij dekt mooi, is licht genoeg en niet te geel. Bovendien betaal je nog geen twee euro voor een flesje: een echte budgettopper dus!

Pump Up Booster Furious Volume Mascara – Miss Sporty

Deze mascara heb ik al drie keer opnieuw gekocht en blijft nog steeds groot favoriet bij mij! Met slechts één laagje zien mijn wimpers er intens langer en gekruld uit en ziet mijn gezicht er meteen wat frisser uit. Deze kan echt niet ontbreken in mijn dagelijkse routine!

Rose Gold blush – Sleek

Deze blush zou een dupe zijn van de populaire Orgasm blush van Nars. Die laatste heb ik helaas niet, maar Rose Gold vind ik wel prachtig. Hij is goed gepigmenteerd en heeft echt de perfecte kleur: roze met gouden glitters. Als je nog op zoek bent naar een mooie blush die het hele jaar door past, is dit zeker een aanrader!

theManizer Sisters – theBalm

Sinds ik dit palette heb, ben ik er helemaal verliefd op geworden! Je kan hiermee ineens je hele gezicht wat meer kleur geven met behulp van de bronzer, blush en highlighter. Vooral de prachtige Mary-Lou Manizer heeft mijn hartje gestolen. Hij geeft een hele mooie, intense glans af. Zeker zijn geld waard!

Welk product kan jij echt niet missen?

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Make-up waar ik niet zonder kan

Geef een reactie

