Favorieten van de maand: maart 2016

De afgelopen maand heb ik amper geblogd (oeps!), maar ik heb wel enkele favorieten aan mijn lijstje toegevoegd. De lente lijkt nu eindelijk in het land te zijn en daar horen nieuwe producten bij. Benieuwd naar mijn meest gebruikte spulletjes van maart? Lees dan snel verder!

Laatst kon je hier al lezen dat ik enkele juwelen mocht uitkiezen bij Born Pretty Store. Ik koos onder andere voor deze staafjesoorbellen, die nu helemaal in zijn. Ik vind ze erg mooi: simpel maar toch elegant. De laatste tijd ben ik erg into minimalistische juwelen dus dit paar past er perfect bij.

Mijn geliefde BB Cream van Miss Sporty is helaas helemaal leeg. Omdat ik de komende tijd niet in de buurt zal zijn van een Etos, ging ik op zoek naar een goed alternatief dat ook hier verkrijgbaar was. Van Isabelle kreeg ik via Instagram de tip om eens een kijkje te nemen bij de Even Skin Tone Foundation van Catrice. Deze werd het niet, maar ik vond wel een ander exemplaar bij het budgetmerk. Sinds kort gebruik ik dan ook de All Matt Plus foundation en die bevalt me erg goed!

Het In theBalm of your Hand palette ligt al een maand of twee in mijn kast, maar ik had nu pas tijd om er echt eens mee te experimenteren. Het viel me dan ook nu pas op hoe veelzijdig elk product is. Zo maakte ik onder andere een ooglook met de verschillende blushes, me like! (review)

Vorig jaar kreeg ik met mijn verjaardag mijn allereerste Mac lipstick cadeau. Vriendlief koos voor Nouvelle Vogue: een oudroze, matte variant uit een limited edition. Voor de herfst en winter vond ik hem net wat te licht, maar met het eerste lentezonnetje krijgt hij weer een plekje in mijn make-uptas. (review)

Op het gebied van lifestyle ontdekte ik enkele leuke boeken. Ik ben de laatste tijd helemaal into breien en haken en vind het dan ook heerlijk om een bezoekje te brengen aan de DIY-afdeling in de bibliotheek. Daar vond ik onder andere de boeken van Ellen Kegels, oprichtster van het merk LN Beanies. Ondertussen ben ik al aan mijn derde muts bezig!

Toen ik het Beste Vriendenboek voor Grote(re) Mensen bij de Fnac zag liggen, kon ik het niet laten liggen. De mooie illustraties en gouden letters veroverden meteen een plek in mijn hartje. Ondertussen stalk ik mijn vrienden met de vraag of ze mijn vriendenboek willen invullen. #nostalgie!

Welke producten konden deze maand een plekje veroveren op je favorietenlijst?

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Favorieten van de maand: maart 2016

  1. Mooie favorieten! Ik gebruik dezelfde foundation, ideaal voor de lichte huidjes. Mag ik vragen wat er niet goed is aan de Even Skin Tone foundation van Catrice? Ik heb deze namelijk onlangs gekocht als voorraad. Hopelijk is hij niet te donker? Mooie MAC lipstick, het is inderdaad een mooi kleurtje voor de lente en zomer!

  2. Wat een leuke favorieten! Ik wil heel graag nog iets van The Balm! Mijn favoriet van deze maand is wel mijn Rich shampoo en mijn benefit dandelion blush;)

Geef een reactie

