The Body Shop Vitamin E Cream Exfoliator

Elk jaar krijg ik van The Body Shop een bon van 5 euro voor mijn verjaardag. Omdat ik dit jaar eens geen douchegel wou kopen (want ik heb al 27 andere!) koos ik voor een verzorgingsproduct. Ik had al heel wat goede dingen gehoord over de Vitamine-E producten, dus rekende ik een scrub uit deze lijn af.

De Vitamin E Cream Exfoliator belooft je gezichtshuid te verzachten en te beschermen op een milde manier. De jojobapareltjes verwijderen vuil en dode huidresten, zodat je huid na gebruik lekker schoon is.

De scrub ruikt heerlijk zacht en bevat een kleine korrel. Hij irriteert niet en is daarom ook perfect geschikt voor gevoeligere huidjes. Ik gebruik hem één à twee keer per week onder de douche om mijn huid extra goed zuiver te maken en op te frissen. Na gebruik voelt mijn gezicht erg schoon en zacht aan en zie ik er meteen een stuk frisser uit. Hij komt dus zeker zijn beloftes na!

Een tube bevat 75 ml en kost €13. Hij is erg zuinig in gebruik dus met een bus kom je lekker lang toe. 

Kende jij deze fijne scrub al?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “The Body Shop Vitamin E Cream Exfoliator

  1. Super leuke review!Ik kende hem nog niet maar hij lijkt me echt heel fijn! Ik ben al best wel lang opzoek naar een goede en verzorgende scrub. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten om hem te kopen/proberen! Xx The cute bunnie.

Geef een reactie

