Minimalistische kettingen van eBay

Ebay, wie houdt er nu niet van? Ik kan wel uren door dit online shoppingwalhalla scrollen, op zoek naar de leukste hebbedingetjes aan een klein prijsje. In het verleden scoorde ik al wat juwelen, zoals je hier al kon lezen. Met de minimalistische trend van het moment ging ik op zoek naar kleine, lieflijke kettinkjes. Kijk je mee naar mijn verzameling?

dubbele ketting met driehoek ($0,99) // cirkel en staafje ($0,74) // papieren vogeltje ($1,95)

ketting met veertjes ($0,99) // hartjesketting ($0,99) // staafje en driehoekje ($0,99)

ketting met staafje ($0,99) // dubbele ketting met schijfjes ($0,99) // cirkelketting ($0,96)

Mijn favoriet is de cirkelketting: heel simpel maar toch erg stijlvol. Het fijne aan eBay is dat alles er zo lekker goedkoop is, voor al deze kettingen samen betaal je bijvoorbeeld nog geen 10 euro!

Welke ketting verdwijnt er in jouw virtueel mandje?

Liefs, Eva

16 gedachtes over “Minimalistische kettingen van eBay

  1. Mooie kettingen, word het nooit tegen gehouden? ik heb altijd zoveel bang om daar te bestellen. Soms ga ik op deze website kijken en dan denk ik, oeh dat is mooi. Maar bestellen houd mij soms tegen.

  2. Wauwie! Ik houd wel van deze trend! Normaal gesproken draag ik nooit kettingen, maar voor deze kleine fijne kettingen maak ik toch graag een uitzondering!

Geef een reactie

