Picture my week #25: veel selfies en naar de voetbal!

De afgelopen week keek ik nog veel meer afleveringen van Once Upon A Time, nam ik een boel selfies en won ik voetbaltickets!

Ik ben ondertussen helemaal verslaafd geworden aan Once Upon A Time. Ik zit al aan aflevering 12 van seizoen 1, oeps!
Ravioli met spinazieroomsaus: perfect kot-eten!

Het theManizer Sisters palette van theBalm is echt groot favoriet bij mij en zit sinds ik hem heb dan ook standaard in mijn make-uptasje. Je zag hem ook verschijnen in mijn favorieten van februari.
Ook de kwasten van Real Techniques gebruik ik dagelijks. Vooral de multi task brush vind ik heerlijk: ik gebruik hem voor mijn gezichtspoeder, blush en highlighter.

Selfie time! De zon scheen lekker door mijn raam dus ik maakte van de gelegenheid gebruik om wat fotootjes te maken. Hier draag ik trouwens mijn nieuwe favoriete oorbellen van Born Pretty Store!

Yannick en ik gingen donderdagavond een cocktail drinken in Leuven, jummie!
We wonnen heel last minute tickets voor de match van Club Brugge tegen STVV. Ik was nog nooit in een voetbalstadion geweest en heb ook echt niets met voetballen, maar ik vond het wel eens leuk om te zien. En het ging gelukkig sneller voorbij dan verwacht, haha!

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Picture my week #25: veel selfies en naar de voetbal!

Geef een reactie

