Favorieten van de maand: februari 2016

De laatste tijd kan ik steeds meer genieten van make-up, verzorgingsproducten en juwelen. Ik vind het fijn om mijn outfit en look helemaal af te maken en het net dat tikkeltje meer te geven. Om dat te vieren besloot ik mijn favorieten van de afgelopen maand op de gevoelige plaat vast te leggen. Zie hier mijn favorieten van februari 2016!

In deze post kon je al lezen dat ik drie mooie kettingen voor een klein prijsje kon scoren bij HEMA. De gouden ketting heeft ondertussen al een aantal keer een plekje veroverd rond mijn hals!

Dit mooie horloge van Oozoo kreeg ik van Yannick toen we drie jaar samen waren. Ik wou al heel lang een horloge en was dan ook heel blij toen ik het pakje opendeed!  Het poederroze bandje met roségouden details siert al een paar weken mijn pols en ik kan ondertussen echt niet meer zonder.

Het theManizer Sisters palette van theBalm zit sinds mijn verjaardag standaard in mijn make-uptasje. Vooral de highlighter (Mary-Lou Manizer) en de blush (Cindy-Lou Manizer) gebruik ik vaak voor een naturelle look met een prachtige glans.

Voor mijn verjaardag kreeg ik het Bonbon parfum van Viktor&Rolf cadeau. Ondertussen ben ik helemaal verliefd geworden op de heerlijk zoete geur die uit het roze flesje tevoorschijn komt. Het fijne is dat hij lekker lang blijft hangen en je er zo uren van kan genieten.

Bij het Kruidvat viel mijn oog op een bak met afgeprijsde OPI lakjes. Voor slechts 3 euro per stuk scoorde ik twee exemplaren uit oude limited editions. Get In The Expresso Lane komt uit de Touring America collectie en So Elegant komt uit de Gwen Stefani Holiday 2014 collectie. Voor dat kleine prijsje kon ik ze niet laten liggen!

Welke producten hebben de afgelopen maand een plekje in jouw hart veroverd?

Liefs, Eva

 

13 gedachtes over “Favorieten van de maand: februari 2016

  1. Pingback: Picture my week #25: veel selfies en naar de voetbal! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

