Picture my week #24: pasta en shoppen!

De afgelopen week was het weer oefenen, oefenen, oefenen met autorijden. Gelukkig had ik tussendoor nog wat tijd over om enkele leuke dingen te doen!

Bij het Kruidvat scoorde ik twee lakjes van OPI voor slechts 3 euro per stuk. Is deze niet very pretty?
Maandag maakte ik een van mijn favoriete gerechten: pasta met pesto, spek en appeltjes. Stiekem kookte ik extra veel, zodat ik er dinsdagmiddag ook nog van kon genieten!

Bij HEMA hadden ze nog wat overgebleven soldenkoopjes hangen. Ik sloeg mijn slag en kocht drie hele mooie kettingen, die je ook al in deze post kon zien.

Donderdag at ik alweer pasta! Dit maal een koud pastaslaatje met veel groentjes.
Ik testte eindelijk een lipstick uit die hier al een tijdje in de kast ligt en wow, wat is hij mooi! Review volgt snel.

Zaterdag ging ik naar de verderstudeerbeurs in Leuven. Ik twijfelde tussen twee masters maar heb nu toch de knoop kunnen doorhakken!
Nu ik mijn geliefde Game Of Thrones nog even moet missen en ik enkel naar Grey’s Anatomy kijk samen met le boyfriend, moest ik wel op zoek naar een nieuwe serie. Ik ben begonnen aan Once Upon A Time (op aanraden van een vriendin) en vind hem nu al heel leuk!

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

8 gedachtes over “Picture my week #24: pasta en shoppen!

Geef een reactie

