New in: HEMA kettingen

Vorig jaar sloeg ik al flink mijn slag in de solden bij HEMA, zoals je in deze post kon lezen. Ook dit jaar kon de Nederlandse winkel mijn juwelenhartje bekoren. Ik deed namelijk nog heel laat enkele koopjes en gooide drie leuke kettingen in mijn mandje. De prijs? Slechts €1,5 (ja, één-euro-vijftig) per stuk. Scoooore!

De laatste tijd hebben mijn t-shirts met tekening plaats moeten ruimen voor mooie, stijlvolle effen truitjes en topjes. Om het geheel toch nog wat op te vrolijken, kan een mooie ketting natuurlijk niet ontbreken. Bij HEMA hebben ze altijd leuke exemplaren, en als ik ze dan nog eens kan afrekenen voor een heel laag prijsje, is mijn dag helemaal goed.

Als eerste zag ik dit kort kettinkje met blauwgrijze steentjes eraan. Perfect om je outfit wat feestelijker mee te maken!

Wat verderop deed deze gouden ketting met staafje mijn hartje sneller kloppen. Ik was al langer op zoek naar iets in die aard, maar de exemplaren die ik was tegengekomen vond ik steeds net wat te groot. Deze ketting is perfect van formaat en voegt een touch of gold toe aan je outfit.

Met de twee gouden kettingen in mijn hand was ik al onderweg naar de kassa, toen ik in mijn ooghoek nog een leuk zilveren exemplaar spotte. Onder het motto ‘voor die prijs kan ik het echt niet laten liggen’ kreeg deze ketting met bling bling driehoekje ook een mooi plekje in mijn verzameling.

Je ziet het: HEMA + sales = de perfecte combinatie. Vooral net na de solden blijven er nog enkele juwelen hangen die je dan voor een heel fijn prijsje mee naar huis kan nemen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

Liefs, Eva

15 gedachtes over “New in: HEMA kettingen

  1. Pingback: Picture my week #24: pasta en shoppen! | Her Name Is Eva

  2. Amai, zo cheap! Nooit aan gedacht om bij de hema te gaan juwelenshoppen, eigenlijk. Moet ik maar eens doen, want de jouwe vind ik heel tof! Vooral die met de blauwgrijze steentjes.

  3. Pingback: Favorieten van de maand: februari 2016 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

