Picture my week #22 en #23: The Black Box Revelation en sneeuw!

Het lijkt wel een traditie te worden: twee Picture My Weeks voor de prijs van één. Helaas beleef ik gewoon niet veel leuke avonturen de laatste tijd. Ik ben namelijk druk aan het oefenen voor mijn rijbewijs en probeer tussendoor mijn schoolwerk bij te houden. Toch deed ik de afgelopen weken enkele fijne dingen die ik jullie zeker niet wil onthouden.

 

Raar maar waar, plots sneeuwde het terug! De pret was helaas van korte duur, want eenmaal in Leuven was er van een wit tapijt al geen sprake meer.
Op kot maakte ik vlindertjes met kaassaus en broccoli, hmm!

Maandag (15 februari) at ik voor de allereerste keer sushi. Ik wist totaal niet wat ervan te verwachten maar vond het in ieder geval er al heel fancy uitzien! Uiteindelijk vond ik het nog wel lekker en zeker voor herhaling vatbaar.
Een tijd geleden mocht ik weer wat juweeltjes uitkiezen van de webshop Born Pretty Store. Meer foto’s vind je in dit artikel!

Donderdagavond ging ik met Yannick naar het concert van The Black Box Revelation in de AB in Brussel. Ik had de kaartjes voor zijn verjaardag gekocht en had dan maar mezelf ‘opgeofferd’ om mee te gaan. Ik vond het alleszins geweldig! Na de show volgde er ook nog een gratis signeersessie, superleuk!

Om te oefenen voor mij rijbewijs, ga ik elk vrij moment naar huis. Ik maakte dus van de gelegenheid gebruik om gezellig een spelletje te spelen met mijn broertje.
Afgelopen weekend deed ik wat ik het liefste doe: helemaal niets! Ik keek lekker veel afleveringen van Grey’s Anatomy en de film The Intern (echt een aanrader trouwens!). Ik at heerlijke pizza bij Yannick en werkte uiteindelijk -zondagavond- toch nog wat aan een taak.

Ga jij wel eens naar concerten?

Liefs, Eva

 

5 gedachtes over “Picture my week #22 en #23: The Black Box Revelation en sneeuw!

  1. Ik heb net nog tickets gekocht voor KoRn in de AB en de week ervoor gaan we ook naar Mumford & Sons! KoRn brengt mij echt helemaal terug naar mijn ‘boze tienerjaren’, ik heb daar toen zoveel naar geluisterd!
    Sushi wil ik trouwens ook graag eens eten, maar ik ben vegetariër dus ik weet niet echt of het dan de moeite is, haha!

Geef een reactie

