Juwelen van Born Pretty Store

Net zoals twee jaar geleden mocht ik weer wat leuke juweeltjes uitzoeken van Born Pretty Store. Deze webshop verkoopt mooie sieraden aan een lage prijs mét gratis verzending. Ik koos voor twee paar oorbellen en een prachtige ketting.

Minimalistische juwelen zijn helemaal in. Ik kon dan ook niet anders dan te kiezen voor deze staafjesoorbellen (HIER), die je nu overal ziet verschijnen. Simpel maar toch heel vrouwelijk! ($0,99)

Een andere trend zijn statement juwelen. Deze grotere oorbellen draag ik graag naar feestjes om mijn outfit helemaal af te maken. Deze pareloorbellen met roze accent (HIER) verdwenen dan ook al snel in mijn digitaal winkelmandje. ($2,60)

Deze ketting met gedroogde bloemen (HIER) viel me al snel op. Hij is perfect voor de komende lente en zal mooi staan bij een effen bloesje. ($4,53)

Omdat ik jullie graag wil laten kennismaken met deze mooie website, krijg je met de code GROT10 10% korting op alle items! Shoppen maar 😉

Liefs, Eva

9 gedachtes over “Juwelen van Born Pretty Store

  1. Pingback: Picture my week #22 en #23: The Black Box Revelation en sneeuw! | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Favorieten van de maand: maart 2016 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

