Picture my week #20 en #21

Een beetje later als verwacht krijgen jullie van mij mijn wekelijkse foto’s. En deze krijg je twee weken voor de prijs van één, joepie!

Ik wou al heel lang iets kopen van het merk NYC, dus toen er een ‘twee voor vijf euro’-actie was, belandden deze twee producten in mijn winkelmandje.
Shopping time! Yannick en ik gingen op de allerlaatste dag van de solden naar Wijnegem. Misschien niet zo’n goed idee, aangezien we een uur moesten zoeken naar een parkeerplek.

’s Middags aten we Italiaans in het reusachtige winkelcentrum, hmmm!
Ik kocht deze tas bij New Look als vervanging van mijn geliefde maar oude Eastpak rugzak.

Ik ging in een lekker bad met veel schuim en één van de douchegels die ik kreeg voor mijn verjaardag.

Woensdag ging ik met vriendinnen naar Antwerpen en wow, wat is Urban Outfitters een mooie winkel!
’s Namiddags aten we pannenkoeken, zalig!

Ik ben aan het breien geslagen en haalde deze twee boeken in de bibliotheek.
Bij Kruidvat kon je tijdelijk producten van I heart Make-Up kopen en ik ging voor het I heart Chocolate palette, dat echt naar chocolade ruikt!

Afgelopen zaterdag was het carnaval bij ons. Ik vind het altijd heel leuk om naar de wagens te kijken en om snoepjes te vangen!
Zondagavond zat mijn vakantie er helaas op en was het tijd om terug naar Leuven te gaan.   Ik ging uiteten met mijn ouders en broertjes en koos voor de kaaskroketten.

Hoe zag jouw week eruit? Heb jij vakantie of moet je net zoals mij ook terug naar de les?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Picture my week #20 en #21

Geef een reactie

