Real Techniques travel essentials

De kwasten van Real Techniques stonden al heel lang op mijn verlanglijstje. Toen ik een tijd geleden een bon had van de DI, twijfelde ik dus ook niet langer en koos ik voor de travel essentials set. Deze set bevat drie kwasten waarmee je een complete look kan maken: ideaal dus voor op reis of om kennis dit maken met dit mooie merk.

De travel essentials set zit in een zwart tasje dat je kan omvouwen tot een standaard. Zo kan je je kwasten veilig mee vervoeren en kan je ze meteen ook mooi uitstallen. Aan de linkerkant is er zelfs nog plaats voor extra kwasten!

Essential foundation brush

Deze gebruik ik voor mijn foundation en voor mijn concealer. Ik was eerst bang dat hij de foundation nogal streperig zou aanbrengen, maar dat is gelukkig niet het geval! Mijn huid moest wel even wennen aan de hardheid van de kwast, maar ondertussen kan ik al niet meer zonder. Het fijne aan deze kwast is dat er geen product in blijft hangen, waardoor je veel zuiniger kan omgaan met je foundation!

Domed shadow brush

Dit is het ideale basis oogschaduwpenseel. Hiermee kan je niet alleen heel mooi oogschaduw aanbrengen op je gehele ooglid, ook voor in de crease is hij perfect. Hij neemt goed veel oogschaduw op, topper!

Multi task brush

Dit is zonder twijfel mijn favoriet van de drie! Ik ben dol op blushes dus deze kwast is dan ook perfect voor mij. Het is een groot, fluffy en superzacht exemplaar dat veel product opneemt. Hij zorgt voor dat mooie, natuurlijke effect waar ik zo van hou. Ik gebruik hem voor mijn poeder, blush, bronzer en highlighter.

Kortom: ik vind het echt een prachtige set die ik met veel liefde gebruik! Je kan er meteen heel je make-up mee doen: van foundation tot highlighter en oogschaduw. Mocht je dus nog op zoek zijn naar een veelzijdige travel set of wil je eens kennis maken met het merk Real Techniques, dan kan ik je deze set zeker aanraden!

De Real Techniques travel essentials set kost ongeveer €25 en is onder andere te koop bij DI en verschillende webshops.

Heb jij al enkele kwasten van Real Techniques in je bezit?

Liefs, Eva

 

9 gedachtes over “Real Techniques travel essentials

  1. Real Techniques heeft zo een fijne kwasten! Ik wil graag de set voor de ogen nog en de blush kwast!
    Een gewone foundation zols deze vind ik zelf niet zo fijn, ik heb de buffing brush van real techniques die ik voor foundation gebruik 🙂

  2. Pingback: Make-up waar ik niet zonder kan | Her Name Is Eva

Geef een reactie

