Picture my week #19: 3 jaar samen!

De afgelopen week waren Yannick en ik 3 jaar samen en gingen we romantisch uiteten. Daarnaast keek ik ook enkele Disneyfilms, want ook op je 21ste mag dat nog!

Maandag had ik een dagje vrij en keek ik Aladdin, superfijne film!
Yannick en ik waren op 19 januari drie jaar samen, ik bestelde voor hem deze leuke gepersonaliseerde muismat via Smartphoto.be

Van Yannick kreeg ik dit prachtig poederroze horloge van Oozoo. Het heeft roségouden details: me like!
We gingen romantisch Italiaans eten en pikten erna nog een filmpje mee in de cinema.

Kleuren, ik ben er dol op!
Vrijdag keek ik The Lion King, zo mooi! Mijn favoriete liedje is “I just can’t wait to be king”.

Zaterdag werkte ik de hele dag en vond ik het wel tijd voor een ontspannend badje.
Ik ben nu al helemaal verliefd op dit mooie palette dat ik voor mijn verjaardag kreeg.

Hoe zag jouw week eruit?

Liefs, Eva

7 gedachtes over “Picture my week #19: 3 jaar samen!

  1. Disneyfilms 🙂 word je nooit te oud voor!!
    We waren bij Kerstmis op een familiefeestje en de jongste ( tussen 7 en 12) waren ook de leeuwenkoning aan het kijken. Als snel gingen mijn vriend, neven en nichten er bij zitten ( tussen 17 en 21) en daarop volgde de volwassenen (30 – 70)
    Waren we gezellig met zen alle disneyfilms aan het kijken.
    #disneyfilmsvergaannooit 🙂

Geef een reactie

