Bonbon – Viktor&Rolf

Voor mijn verjaardag kreeg ik van Yannick het parfum Bonbon cadeau. Dit stond al een aantal jaar op mijn wenslijst, ik was dan ook superblij toen ik het mooie flesje uitpakte. Het is mijn allereerste luxe-parfum en wat voor één! Een heerlijke geur in een prachtige flesje: een echte topper.

De grotere formaten (vanaf 30 ml) zitten in een mooie strikvormige flacon. Mijn flesje bevat 20 ml en kreeg dan ook de toepasselijke bijnaam ‘Petit Bonbon’. De verpakking is ombré roze en aan het dopje hangt nog een plaatje met het logo van Viktor&Rolf erop.

Bonbon is overgoten in karamel en ruikt dan ook heerlijk zoet en warm. Ook fruitige geuren, zoals mandarijn en perzik, zijn erin terug te vinden. Ik vind het echt een hele lekkere geur, hij is opvallend maar wel goed draagbaar. Hij blijft lang hangen en is zelfs de dag erna nog ruikbaar!

Bonbon is helaas wat aan de dure kant: voor een kleine flacon van 20 ml betaal je al snel 35 euro. Gelukkig is hij zuinig in gebruik: met één spuitje kom je al heel ver. Bovendien blijft de geur lekker lang hangen en is de flacon een echte eye-catcher. Je krijgt dus zeker en vast waar voor je geld!

Ben jij al eens gaan ruiken aan dit heerlijke parfum?

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Bonbon – Viktor&Rolf

Geef een reactie

